Πρώτη επίσκεψη στην πίστα με την BC, χωρίς πολλές απαιτήσεις μιας και λείπουν σημαντικά κομμάτια του παζλ όπως λάστιχα και φρένα. Παρ'όλα αυτά σκοπός είναι να οδηγάμε και όχι απλά να φτιάχνουμε οπότε it is what it is που λένε και στο χωριό μου.
Το αυτοκίνητο είχε δείξει καλά δείγματα στο βουνό αλλά η πίστα είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Με πιέσεις 28psi κρύα εμπρός πίσω και την ανάρτηση στα 15κλίκ επίσης μπροστά και πίσω μπήκαμε στο πρώτο μεσημεριανό session. Ο pskarm είχε ήδη μπεί με το Mr2 και μας πληροφόρησε οτι η πίστα δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση κάτι που διαπιστώσαμε και εμείς αμέσως μετά. Η πίστα γλίστραγε πολύ και τα λάστιχα ακόμα και σε θερμοκρασία λειτουργίας δεν έβγαζαν πρόσφυση. Ακόμα και στα φρένα είχα 0,1G λιγότερη επιβράδυνση σε Κ1 και Κ6.
Στο δεύτερο session είχα και την πρώτη μικρή έξοδο στην Κ5 από υπερδιόρθωση σε ξεκόλλημα με 3η αλλά χωρίς κανένα πρόβλημα ευτυχώς.
Στο τελευταίο session και με λίγα πλέον αυτοκίνητα στην πίστα αποφάσισα να το διασκεδάσω λίγο, γλιστρώντας λίγο παραπάνω με μικρές γωνίες όμως για να παραμείνω στα όρια των κανονισμών του trackday, του οποίου παρεπιπτόντως οι διοργανωτές έκαναν πολύ καλή δουλειά.!
Στην επόμενη επίσκεψη θα έχω σίγουρα φρέσκα λάστιχα και ίσως λιγότερο υπερστροφική ευθυγράμμιση ώστε να πατήσει σωστά το αυτοκίνητο και να κινηθεί σε γρηγορότερους ρυθμούς.
Παρέα με την μπλέ σαύρα ήταν ακόμα δύο μάχιμα Miata. Το πρώτο είναι ενα πανέμορφο period correct NA6, όμορφα στημένο και πλέον με τετραπετάλουδο μοτέρ με Toyota 4age χωνιά σε custom πολλαπλή, Megasquirt άγραφο και πολλές άλλες λεπτομέρειες. Θέλει ακόμα λίγο ψάξιμο με θερμοκρασίες, ρύθμισμα και μετάδοση αλλά ο ιδιοκτήτης είναι μερακλής και σύντομα θα είναι 100% ετοιμοπόλεμο.
Τέλος, ο παλιός γνώριμος της πίστας των Μεγάρων από εποχές trackmiata.gr, ο Βαγγέλης από Χαλκίδα με το 1.8 ΝΒFl του, με ήπιες επεμβάσεις στοχευμένες για χρήση δρόμου κυρίως που ήρθε να γράψει γύρους μετά από αρκετά χρόνια και το ευχαριστήθηκε αρκετά.
Τον πέτυχα στο cool down lap και αποφάσισα να τον ακολουθήσω για λίγους γύρους. Δυστυχώς σε εκείνο το session είδαμε και ενα WRX να σπάει ενώ πρίν έγραφε πολύ ωραίους γύρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου