Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

9th HTTC Trackday @ Megara Circuit


Αυτή τη φορά αφήσαμε το Miata να ξεκουραστεί και να βελτιωθεί και βρεθήκαμε στην πίστα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της παρέας για το απογευματινό μέρος του trackday. Οι συμμετοχές σχετικά λίγες που σημαίνει περισσότερος χρόνος οδήγησης η πίστα όμως σχετικά σκονισμένη με μέτρια πρόσφυση.




Ο Βασίλης και ο Ηλίας έφεραν το daily Civic Ep3 TypeR για να γράψουν γύρους μετά από καιρό απουσίας, ενώ ετοιμάζουν υπομονετικά ένα πολύ ενδιαφέρον track project με 300+ άλογα και 1000- κιλά.! Το Honda γύρναγε ασταμάτητα όλο το απόγευμα, ξεκίνησε από το 1.14 και έφτασε το 1.11.8, χωρίς καθόλου ελάφρωμα, με ανοιχτό διαφορικό και δύναμη περίπου 235 άλογα.! 

Video:

Αυτός ο ήχος του Κ20..εθιστικός.!



Το άλλο daily της παρέας είναι η πανέμροφη Alfa Romeo MiTo του Παντελή, με πολύ ολοκληρωμένη βελτίωση που περιλαμβάνει μπλοκέ διαφορικό, 260 άλογα σε χαμηλή πίεση, φρέσκα Nankang AR-1 semi slick και 4πίστονα Brembo με Ferodo DS2500 και απενεργοποιημένα ESP-ASR. Γύρναγε και αυτό απροβλημάτιστα μέσα στη ζέστη με Best Lap 1.11.9.





Τέλος, η Opelάρα, βελτιωμένη με πολύ μεράκι και πλέον με splitter μπροστά και αεροτομή πίσω. Έκανε 1.26 στις Σέρρες και στόχευε να σπάσει επιτέλους το 1.07 στα Μέγαρα το οποίο και κατάφερε.! Νέο PB 1.06.82 και με χαμένη αλλαγή μετά την Κ6 μάλιστα που σημαίνει οτι θα γράψει ακόμα χαμηλότερο χρόνο. Απολάυστε το incar:



Τα αεροδυναμικά βοηθήματα τελικά δούλεψαν και εδω, όχι όσο στις Σέρρες βέβαια που βελτίωσαν κατά 4" το χρόνο αλλά η διαφορά ήταν αισθητή κυρίως στις Κ3 και Κ8 όπως ήταν αναμενόμενο. Παρακάτω παραθέτω δύο γύρους με τις αεροτομές και δυο χωρίς.

Με aero:




Χωρίς aero:




Στις ευθείες λόγω αυξημένου drag πετυχαίνει μικρότερες μέγιστες τιμές ταχύτητας όμως σε κάθε στροφή διατηρεί παραπάνω ταχύτητα και μπορεί να πιέσει παραπάνω χωρίς να γλιστράει, διανύοντας και λιγότερα μέτρα για την ολοκλήρωση του γύρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου