Emtpy pocket μεν αλλά racecar δε, και racecar αθόρυβο δεν υπάρχει.! Βρέθηκε μια μεταχειρισμένη headerback εξάτμιση από NBfl και είπα να την πάρω με την λογική ότι θα είναι bolt on.
Τελικά καμία σχέση, το Mk2.5 έχει πιό κοντό χταπόδι άρα μακρύτερο σωλήνα και για να μπεί σε Mk2 ήθελε κόψιμο, κόλλημα κτλ.
Τελικά καμία σχέση, το Mk2.5 έχει πιό κοντό χταπόδι άρα μακρύτερο σωλήνα και για να μπεί σε Mk2 ήθελε κόψιμο, κόλλημα κτλ.
Η εξάτμιση είναι σωλήνας 60mm με καταλύτη 200cpsi και ελεύθερο τελικό.
Σε βάρος σχεδόν το ίδιο με την εργοστασιακή.
Κόπηκε η σωλήνα, ξαναμπήκε ο καταλύτης στην θέση του και χρησιμοποιήθηκε το εργοστασιακό πλακάκι.
Τοποθετημένη στο αυτοκίνητο:
Σε συνδυασμό με την εισαγωγή φαίνεται να έχει αποτέλεσμα μετά από "δοκιμές" που κάναμε και γενικά το μοτέρ είναι πιό πρόθυμο να ανεβάσει σε όλο το φάσμα. Ο ήχος επίσης πλέον είναι έντονος αλλά μόνο σε βαθύ πάτημα του γκαζιού, με σταθερές στροφές είναι διακριτικός και δεν κουράζει. Απόλυτα ευχαριστημένος με την αλλαγή αυτή.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου