Σχετικά εκτός προγράμματος η αλλαγή αυτή αλλά πάντα είχα στο μυαλό μου να αντικαταστήσω το κινέζικο random φίλτρο αέρα που είχα με κάτι επώνυμο και αξιόπιστο. Η ευκαιρία βρέθηκε τελικά και πήρα αυτό το ελάχιστα χρησιμοποιημένο BMC CDA.
Είναι πολύ καλά φτιαγμένο, όμοια με το BMC DIA που έχω στο Mazda2 εδώ και χρόνια, με ένα "ανάποδα" τοποθετημένο φίλτρο μέσα και έναν πλαστικό κώνο που διοχετεύει τον αέρα πάνω του.
Στο άνοιγμα χρησιμοποιήθηκε σαν σκούπα ένα κομμάτι από το εργοστασιακό φιλτροκούτι το οποίο στέλνει τον κρύο αέρα στο βαρέλι με εύκαπμπτη βιομηχανική σωλήνα η οποία είναι λεία εσωτερικά.
Το βαρελάκι στηρίχτηκε σε μια μεταλλική βάση σχήματος L που έφτιαξα και στη συνέχεια προτίμησα να χρησιμοποιήσω την εργοστασιακή σωλήνα η οποία είναι πλαστική και αντιστέκεται καλύτερα στο heat soak σε σχέση με μια μεταλλική.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάπως έτσι.!
Στο δυναμόμετρο θα δοκιμαστεί αυτή αλλά και η παλιά εισαγωγή για να δούμε ποιά αποδίδει περισσότερο. Κάτι μου λέει όμως οτι αυτό το setup είναι καλύτερο από κάθε άποψη.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου