Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

MX5 10th Anniversary # Hellenic Time Trial Championship 2019 Round 2 # Megara Circuit


Αμέτρητες ώρες με τα εργαλεία στο χέρι ετοιμάζοντας το αυτοκίνητο, τρέξιμο, ψάξιμο, χρήματα και χρόνος αφιερωμένος σε αυτό που αγαπάμε και κάνουμε με τόσο πάθος..αξίζει τελικά? Το συναίσθημα στον τερματισμό του αγώνα έδωσε σαφέστατη απάντηση, HELL YEAH.!! Ας πάρουμε τα πράγματα όμως με την σειρά..



Η προετοιμασία είχε ήδη ξεκινήσει από το τέλος του προηγούμενου αγώνα, στον οποίο είχαμε εντοπίσει κάποια προβλήματα στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Έγιναν οι αλλαγές και επιβεβαιώθηκε πως προχωράμε προς τον σωστό δρόμο αφού στο trackday λίγες εβδομάδες πριν τον αγώνα κάναμε νέο PB με χρόνο 1.10.47. Οι προσδοκίες ήταν υψηλές όμως οι δοκιμές της Παρασκευής μας προβλημάτισαν αφού τα ολοκαίνουρια AR-1 δεν ήταν όσο γρήγορα περιμέναμε και μάλλον αποδίδουν το μέγιστο μετά από 6-7 heat cycles και όχι από την αρχή. Απόδειξη του παραπάνω είναι η δοκιμή που κάναμε με ένα δεύτερο και αρκετά παλιό σετ που μου έδωσε ο Μιχάλης, με τα οποία γύρισα 0,4" πιό γρήγορα σε σχέση με τα καινούρια.! 



Λίγες μικροαλλαγές στο στήσιμο και έτοιμοι για το πρώτο σκέλος του αγώνα, το πρωί του Σαββάτου το οποίο μας επιφύλασσε μια έκπληξη με αρκετή βροχή παρά τις μετεωρολογικές προβλέψεις. Ξανά αλλαγές στο στήσιμο της τελευταίας στιγμής και στηνόμαστε για εκκίνηση ακούγοντας από τα μεγάφωνα σχεδόν όλους τους συναθλητές της Sport να έχουν μικροεξόδους και τετακέ.




Ο βρόχινος αγώνας ξεκινάει με τα φαρδιά semi slick να μην πατάνε πουθενά ενώ η πρόσφυση άλλαζε δραματικά εντός και εκτός αγωνιστικής γραμμής αλλά και μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων ασφάλτου που υπάρχουν στην πίστα. Στην αρχή της προσπάθειας χάνω αρκετό χρόνο με χαμένη αλλαγή ("δε μου μπήκε η 3η") σιγά σιγά όμως διαβάζω την πίστα, αποκτώ εμπιστοσύνη και βελτιώνω τα περάσματα μου γύρο με το γύρο γράφοντας και Best Lap κατηγορίας με χρόνο 1.21.7 . Πολύ ωραία εμπειρία η οδήγηση στο βρεγμένο που απαιτεί smooth κινήσεις, υπομονή αλλά και θάρρος.! Παρά το best lap βρίσκομαι 2ος στην γενική κατάταξη, 0,7" πίσω από το 106 του Σωκράτη και όλα είναι ανοιχτά για το δεύτερο σκέλος του αγώνα την επόμενη μέρα.



Επιστροφή λοιπόν στο στεγνό setup για την Κυριακή όπου ο καιρός ήταν καλύτερος, ενώ αλλάξαμε και το εμπρός splitter βάζοντας ένα πιο επιθετικό για να μειώσουμε την υποστροφή στην είσοδο της Κ3 που είχαμε έντονα στις δοκιμές της Παρασκευής. Η ψυχολογία πολύ καλή και μπαίνουμε στην πίστα για να πιέσουμε στο 101% και να το ευχαριστηθούμε όπως και έγινε. 



Αντίστοιχα δυνατό 2ο σκέλος έκανε και ο Σωκράτης με την πρωτιά να αλλάζει χέρια σε κάθε γύρο και την αγωνία στο κατακόρυφο για τους θεατές, όπως μου μετέφεραν οι φίλοι που ήταν εκεί και μας παρακολουθούσαν. Στο τέλος της προσπάθειας ο συνολικός μας χρόνος ήταν ίδιος με τον speaker να ψάχνει τα χιλιοστά του δευτερολέπτου για να δει ποιος νίκησε. Τελικά η διαφορά ήταν 56 χιλιοστά υπέρ της μπλέ σαύρας.!! Απολαύστε το βίντεο του αγώνα :



Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν για την δίκαιη νίκη του Σωκράτη στην Sport με μόλις 0,6" στον συνολικό χρόνο αλλά και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες της κατηγορίας που πάλεψαν με μεικτές συνθήκες και τις δύο μέρες. 




Ελπίζω στον επόμενο αγώνα να δούμε ακόμα περισσότερες συμμετοχές το οποίο θα έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερες διαφορές μεταξύ των οδηγών και κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος στο αγωνιστικό κομμάτι. Ήδη γνωρίζω για κάποια Mr2 και Mx5 που ψάχνονται για δηλώσουν συμμετοχή.!







Η προσπάθεια βέβαια είναι ομαδική και όχι ατομική οπότε πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους Empty Pocket φίλους που με βοηθάνε και μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό κάθε φορά. Η Empty Pocket Team βέβαια είχε ακόμα έναν οδηγό που συμμετείχε στον αγώνα, στην επίσης πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Extreme.




Με ισοβαθμία στην κορυφή για το Mr2 του Μιχάλη και το Impreza του Δημήτρη, ο αγώνας αυτός είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αφού και οι δύο αθλητές θα έδιναν το παρόν. Δύσκολο το έργο βέβαια αυτή τη φορά και για τους δύο αφού στην λίστα των συμμετοχών υπήρχε το θηριώδες Porsche 911 Turbo S αλλά και το πάντα απειλητικό και γρήγορο 350Z της Energie Tuning.



Οι δοκιμές της Παρασκευής για τον Μιχάλη είχαν ανάμεικτα συναισθήματα αφού κατάφερε μεν να γράψει νέο PB με χρόνο 1.05.90, αλλά το αμάξι με τα λάστιχα του αγώνα δεν είχε σωστή ισορροπία και έβγαζε υποστροφή. Σύντομο συμβούλιο του Empty Pocket Team και φύγαμε για δραματικές και δραστικές μεταμεσονύκτιες αλλαγές του setup στο πάντα φιλόξενο Ελαστικά Τσιάκαλος στον Ταύρο.









Με διαφορετικά ελατήρια, αντιστρεπτικές και ευθυγράμμιση το κεντρομήχανο πριόνι ήταν πανέτοιμο για τον αγώνα.



Με το setup αρκετά βελτιωμένο τελικά, ο Μιχάλης έκανε δύο πολύ γρήγορα και σταθερά σκέλη αγώνα κατακτώντας την 2η θέση, μπροστά από το πληγωμένο Impreza και πίσω από το 911. Το αυτοκίνητο τελικά ήταν άψογα στημένο και στο πρωινό warm up της Κυριακής έγραψε και νέο PB 1.05.38 .!





Το incar video του Μιχάλη :


Άξιο Empty Pocket εκπρόσωπο είχαμε και στην Ταχύτητα, με τον Τίμο Κουλουρίδη και το 106 του στην κατηγορία Α. Επιτέλους έκανε στεγνό αγώνα χωρίς προβλήματα και το ευχαριστήθηκε στο έπακρο. Στο τέλος του αγώνα μάζεψε τα πράγματά του και επέστρεψε οδικώς στο σπίτι με το road legal αγωνιστικό του..pure sportsman.!



Incar από το qualification lap του Τίμου :



Για ακόμα μία φορά στο πλευρό μας ήταν το team του Πέτρου Παναγιωτόπουλου με το ενεργειακό ποτό XS POWER DRINK το οποίο μας έδωσε την έξτρα ενέργεια που χρειαζόμασταν κατά τη διάρκεια του αγώνα. H νέα γεύση Dragon Fruit Blast έγινε η αγαπημένη μας και μπορείτε να την προμηθευτείτε σε επιλεγμένα μαγαζιά αλλά και ΕΔΩ. Τα παιδιά της XS έχουν αγκαλιάσει την προσπάθειά μας και ενώ πριν δεν είχαν σχέση με το motorsport, πλέον έχουν γίνει ενεργά μέλη της ομάδας και βοηθάνε σε όλα τα επίπεδα. 



Παραθέτω μερικές φωτογραφίες που τράβηξα από τον χώρο των pits και δίνουμε ραντεβού στον επόμενο αγώνα τον Οκτώβρη.!!























































Και ένα video με κάλυψη του αγώνα :



Photo credits : Λόγιος Δημήτρης, Priskos Photography, Chasing Velocity, λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α, HTTC.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου