Η δοκιμή του νέου διαφορικού και τελικής σχέσης μετάδοσης δεν άργησε να γίνει και το Σάββατο 20/4 βρεθήκαμε στην πίστα των Μεγάρων μαζί με αρκετούς καλούς φίλους.
Οι πρώτες αναγνωριστικές βόλτες στο βουνό είχαν δείξει σημαντική βελτίωση στην αίσθηση, με το κοντό κορωνοπήνιο να κρατάει μόνιμα το μοτέρ σε ωφέλιμο φάσμα και το διαφορικό να βγάζει όλη τη δύναμη στο δρόμο παρά τα τελείως φθαρμένα AR-1. Το δικαστήριο βέβαια είναι η πίστα των Μεγάρων στην οποία πλέον το αμάξι οδηγείται τελείως διαφορετικά.
Το διαφορικό έκανε πολύ αισθητή διαφορά ειδικά στις εξόδους ενώ και με το κορωνοπήνιο οι επιταχύνσεις από στροφή σε στροφή ήταν βελτιωμένες με εξαίρεση την ευθεία όπου πλέον χρειάζεται αλλαγή σε 5η και χάνω πολύτιμη φόρα και χρόνο. Αντίθετα, έχει δημιουργήσει κάποια υποστροφή στην είσοδο των στροφών την οποία θα προσπαθήσω να φτιάξω με αλλαγές στην ευθυγράμμιση και στο rake. Υπάρχει και η επιλογή του σκληρότερου ελατηρίου πίσω αλλά αυτό θέλει δοκιμές τις οποίες δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε πριν τον αγώνα.
Σε γενικές γραμμές όμως είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις αλλαγές αφού και με πολύ χάλια λάστιχα και μέτρια οδήγηση βελτιώθηκε το Personal Best στο 1:10:477. Incar video :
Εμφάνιση στην πίστα μετά από πολλά χρόνια και για τον Δράκο της Βούτας, Άκη, με το Turbo Mazda2.
Η Mazdάρα ακούραστη και στα τρία sessions έπεφτε συνεχώς σε χρόνο ενώ ήταν και fun 2 drive με αρκετές lift off oversteer στιγμές. Πέρασε πρώτος στην μάχη των Rookies με 1.14.7 σε σχέση με το 1.15.4 που είχε γράψει το Ep3 TypeR του Μάχιμου ενώ και το Mazda2 Turbo του Φάνη ετοιμάζεται να μπεί στο παιχνίδι στα επόμενα track days.!
O Δημήτρης ήρθε να βελτιώσει το PB του και να μπεί στο 1.07 όμως η πίστα που ήταν σε κακή κατάσταση δεν τον άφησε να πλησιάσει ούτε το χαμηλό 8 που έχει πετύχει στο παρελθόν. Δοκίμασε διαφορετικές προσεγγίσεις σε αρκετές στροφές και ήδη έχει πέσει με τα μούτρα στην μελέτη της τηλεμετρίας. Είμαστε σίγουροι οτι το sub8" είναι πολύ κοντά.!
Πρώτη επίσκεψη με semi slick ελαστικά και για τον Χρήστο με το 2ZZ MR2, ο οποίος κινήθηκε στο χαμηλό 10 με απολαυστική aggresive οδήγηση.Δυστυχώς έμεινε από φρένα νωρίς οπότε έχει αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς με την πίστα για την επόμενη φορά.!
Δείτε το incar video :
Και ο Νίκος ήταν εκεί με το αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς NBfl 1.8 ο οποίος βελτίωσε κατά πολύ το PB που είχε. Δείτε το incar με τον ήχο από την εισαγωγή.!
Στην πίστα συνάντησα και τον Αντώνη με το 1.6 Turbo Miata.
Αρχικά την περιέργεια μου κίνησε η αλουμινένια αεροτομή την οποία τελικά είχε κατασκευάσει εξολοκλήρου μόνος του και θα βελτιώσει στην συνέχεια αλλά βλέποντας το αυτοκίνητο από κοντά κατάλαβα ότι έχει ρίξει πολύ προσωπική δουλειά σε όλους τους τομείς με ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.!
Ευχάριστη έκπληξη ήταν και η παρουσία των Legend της Fanny Flutters, τα οποία πολλοί τυχεροί είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν.
Μέχρι τότε θα αρκεστούμε στο incar video του συντάκτη του Drive Αλέξη Γαλανόπουλου, ο οποίος έφτασε στο χαμηλό 10" με μόλις ένα session.!
Μερικές φωτογραφίες από τα αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην πίστα εκείνη την ημέρα.
Καλό Πάσχα σε όλους και προσοχή στους δρόμους. Επιστρέφουμε δυναμικά το τριήμερο 3-5 Μαίου στην πίστα των Μεγάρων για τον 2ο αγώνα του HTTC και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου