Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

ΜΧ-5 10th Anniversary # Megara Circuit # 1.12.46


Μετά από αρκετό καιρό η μπλέ σαύρα ξαναβρέθηκε στην πίστα των Μεγάρων ανανεωμένη και φρεσκαρισμένη. Βασικός στόχος ήταν να δω πως θα λειτουργήσουν όλα τα νέα κομμάτια του πάζλ ετσι ώστε να γινει ενα fine tuning στη συνέχεια. Λίγες μέρες πρίν είχαμε φορέσει και ολόφρεσκα Nankang AR-1 σε διάσταση 205/50/r15, σε νέες ζάντες OZ Superleggera 15x7.



Υποψιασμένος από την υπερβολική φθορά στο κέντρο των AR-1 στο MR2 του Δημήτρη, ξεκίνησα με χαμηλές πιέσεις και συνεχή παρακολούθησή τους βγαίνοντας στα Pits μέσα στο Session. Δύο γύροι ζέσταμα και στον πρώτο γρήγορο γύρο το αμάξι γράφει 1.13.2 με λάθος γραμμές αφού πλέον είχε πολύ παραπάνω grip και δύναμη στα φρένα. Έλεγχος στα pits και βλέπουμε 27psi ζεστό οπότε συνεχίζω το session και στον δεύτερο γρήγορο γύρο με έκπληξη κοιτάω το χρονόμετρο να γράφει best lap 1.12.7.!



Στο δεύτερο session μπαίνω με 5κλίκ  πιο σφιχτή ρύθμιση στην BC, με ίδιες πιέσεις στα ελαστικά και τον Παναγιώτη να με περιμένει στα pits με το πυρόμετρο στο χέρι για να μετρήσουμε θερμοκρασία στη γόμα(δυστυχώς εξωτερικά μόνο και όχι με σωστό όργανο που μετράει μέσα στη γόμα). Με λίγο περισσότερη πίεση στα φρένα τα οποία επιτέλους ήταν όπως έπρεπε το best lap πέφτει στο 1.12.46 το οποίο είναι και το νέο personal best. Οι θερμοκρασίες ήταν σχετικά καλές με διαφορά μέσα-έξω κοντά στους 6-7 βαθμούς, όπως και η φθορά των ελαστικών ήταν καλή, ένδειξη της σωστής ευθυγράμμισης. Επιτέλους η Μιατάρα έδειξε τα δόντια της.!! 



Video :



Στο τελευταίο session δοκιμάσαμε μεγαλύτερες πιέσεις στα λάστιχα με στόχο το 30psi ζεστό αλλά το αυτοκίνητο έφτασε μέχρι το 1.12.6, γλιστρώντας λίγο παραπάνω. Ίσως την επόμενη φορά να δοκιμάσω αρχική πίεση 22 πίσω και 24 μπροστά. Σίγουρα θα βοηθήσει και το 7kgr ελατήριο για πίσω που περιμένω από τον Πλατάνα για να μπορώ να πιέσω περισσότερο, μιάς και τα 77,5χλμ ελάχιστη ταχύτητα στην Κ5 δείχνουν φυλαγμένη οδήγηση και σίγουρα θα έπρεπε να ήταν πάνω από 80 πράγμα που θα βοηθούσε και στην ευθεία μετά.



Tο παρών έδωσε και η γνωστή παρέα Miatάκηδων. Ο Βαγγέλης οργίασε με το βολτίσιο MK2.5 προσφέροντας θέαμα με πολύ εντυπωσιακές εισόδους αλλά και εξόδους καμία φορά. Ο Λεωνίδας με το ακούραστο τετραπετάλουδο ΝΑ6, έγραψε αρκετούς γύρους σταθερά στο 1.13. Απολαύστε το incar με τον ήχο από τα χωνιά.!

Video :



Τέλος το Civic με δραστικές βελτιώσεις αυτή τη φορά (Rotrex SC.!!) ήταν και αυτό στην πίστα, κάποια θεματάκια νεότητας όμως δεν του επέτρεψαν να γράψει γρήγορο γύρο. Στο άμεσο μέλλον θα δούμε όμορφα πράγματα από αυτό το αυτοκίνητο.!




Η σεζόν ξεκίνησε δυναμικά και η συνέχεια αναμένεται ακόμα πιό ενδιαφέρουσα.!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου