Αποφάσισα να κάνω μια νέα σειρά από blog posts με θέμα μικρές εργασίες που κάνουμε κατά καιρούς στα διάφορα αυτοκίνητα φίλων και έχουν κάποιο ενδιαφέρον.
Πρώτη εργασία η τοποθέτηση του κίτ εισαγωγής για τα 2.0 TFSI αυτοκίνητα του Group VAG και συγκεκριμένα στο Octavia 5 RS του Ερωτόκριτου.
Το κίτ είναι της Αγγλικής Ramair και περιέχει οτιδήποτε χρειάζεται για την εγκατάσταση μαζί με αναλυτικές οδηγίες. Το κόστος ήταν 200ευρώ με τα μεταφορικά από Αγγλία στην οποία κατασκευάζεται και η παραγγελία έγινε μέσω ebay.co.uk ενώ έκανε μόλις τέσσερεις εργάσιμες μέρες για να φτάσει στα χέρια μας.
Τα υλικά ήταν αρκετά ποιοτικά και η συναρμογή άψογη. Δεν θα γράψω αναλυτικά τα βήματα αφού υπάρχουν σαφείς οδηγίες, θα βάλω όμως μερικές φωτογραφίες από την τοποθέτηση.
Κατά την εγκατάσταση έσπασε ένας πλαστικός σύνδεσμος στην σωλήνα του ψυκτικού υγρού και χρειάστηκε να βρούμε ανταλλακτικό για να συνεχίσουμε. Προσοχή λοιπόν γιατί τα πλαστικά στο χώρο της μηχανής μπορούν να σπάσουν εύκολα.!
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν κάπως έτσι.!
Η μεταλλική σωλήνα πάνω από την πολλαπλή εξαγωγής ανέβαζε πολύ μεγάλη θερμοκρασία και έχουμε αφήσει σαν εκκρεμότητα να την ντύσουμε με θερμομονωτικό μή εύφλεκτο υλικό. Διαφορά σε δύναμη δεν καταλάβαμε, όμως η διαφορά στον ήχο ήταν μεγάλη.! Αθόρυβο με σταθερό γκάζι αλλά με πολλά ηχητικά εφέ στο βαθύ πάτημα αλλά και άφημα του γκαζιού, κάνει πλέον την οδήγηση πολύ διασκεδαστική. Ο ιδιοκτήτης δηλώνει ξετρελαμένος και αναζητά την παραμικρή αφορμή να βγεί βόλτα με το αυτοκίνητο και να αρχίσει τα τσαφ τσούφ.!!
Η επόμενη δουλειά ήταν να βάλουμε το Recaro Pole Position στο RX8 του Δημήτρη. Αρχικά μόνο του οδηγού λόγω περιορισμένου χρόνου αλλά θα μπεί το ίδιο setup και στον συνοδηγό. Κάποια στιγμή θα είχε ενδιαφέρον ένα άρθρο για το συγκεκριμένο RX8 μιάς και εκτός από τις κλασσικές βελτιώσεις έχει και κάποιες πιό ξεχωριστές όπως custom half cage και ηλεκτρική αντλία ψυκτικού υγρού, πρός το παρόν όμως ας μείνουμε στα περί του καθίσματος.
Μαζί λοιπόν με τα δερμάτινα Recaro, ο Δημήτρης πήρε πλαινές βάσεις Recaro, σιδηρόδρομους της ίδιας εταιρείας και βάσεις της Planted Technology για το πάτωμα.
Η συναρμολόγηση σχετικά εύκολη και με λίγες δοκιμαστικές τοποθετήσεις είμασταν έτοιμοι. Στο μεταξύ είχαμε ήδη αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα αφού είναι άχρηστα πλέον με το half cage και είχαμε τοποθετήσεις τις ζώνες 6 σημείων της Sparco, με τα eyebolts της ίδιας εταιρείας βιδωμένα στις εργοαστασιακές θέσεις των πίσω ζωνών.
Τοποθετώντας το κάθισμα στην χαμηλότερη δυνατή θέση, έκατσε σε πολύ καλό ύψος και δημιούργησε μια πολύ καλή θέση οδήγησης. Το χαμόγελο του Δημήτρη τα λέει όλα.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου