Καιρό είχαμε να επισκεφθούμε την πίστα και μας είχε λείψει πολύ.! Δυστυχώς αυτή τη φορά δεν πήγα για να οδηγήσω αλλά για βόλτα, μαζί με αρκετούς φίλους παλιούς αλλά και νέους που ήταν εκεί. Ο καιρός ιδανικός, η οργάνωση άψογη και οι συμμετοχές αρκετές και πολύ εντυπωσιακές.!
Δυστυχώς και αυτή τη φορά η πίστα είχε την παλιά χάραξη και όχι την καινούρια, που με πολύ ανυπομονησία περιμένουν όλοι.! Ελπίζουμε σύντομα να ολοκληρωθούν τα έργα και να οδηγήσουμε την νέα χάραξη με ανανεωμένο ενδιαφέρον.
Πάμε να δούμε τις Empty Pocket συμμετοχές μία μία..
Ο Βίκτωρας, με τον οποίο είχαμε βγάλει και το όμορφο Incar από το Merc A45 AMG στην πίστα των Σερρών, αυτή τη φορά έκανε την έκπληξη και ήρθε με το Toyota Aygo, το οποίο με 2-3 βασικές αλλαγές μετέτρεψε σε ενα πολύ fun 2 drive αυτοκίνητο.!
Λίγο ελάφρωμα αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα, Bucket κάθισμα και αγωνιστικό τιμόνι για να φτιάξει η θέση οδήγησης και τέλος semi slick ελαστικά Nankang AR-1 στις πανάλαφρες enkei για να πάρει grip και να μειωθεί η μή αναρτώμενη μάζα. Τέτοια under powered αυτοκίνητα είναι μεγάλο σχολείο αφού για να βελτιώσεις τον χρόνο κυνηγάς την ιδανική γραμμή, την διατήρηση του momentum και τα καλύτερα δυνατά φρένα, αφού δεν έχεις την δύναμη να καλύψεις τον χρόνο στις ευθείες. Είδαμε λοιπόν πολύ εντυπωσιακά flat out περάσματα και best lap στο 1.21.1.!
Επόμενη έκπληξη της ημέρας ήταν ο Μάκης, παλιός πιστάκιας και πολύ έμπειρος, ο οποίος ήρθε και αυτός με το daily Suzuki SX4 4wd Diesel (!) το οποίο οδήγησε στην πίστα..η γυναίκα του η Σοφία.!
Η Σοφία χωρίς καμία εμπειρία από οδήγηση στην πίστα, αποφάσισε να δοκιμάσει και η ίδια το χόμπυ του συζύγου. Το briefing της οργάνωσης αλλά και οι οδηγίες του Μάκη την βοήθησαν να κινηθεί αρχικά με ασφάλεια μέσα στην πίστα, ενώ γύρο με τον γύρο βελτίωνε και το γυρολόγιό της.!
Σε μία σύντομη συζήτηση που είχαμε στην συνέχεια, δήλωσε καταενθουσιασμένη από την εμπειρία. Μου εξήγησε αυτό που νιώθαμε λίγο πολύ όλοι όταν ξεκινάγαμε, οτι δηλαδή το όριο δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η άνεση να οδηγείς σε τέτοιους ρυθμούς. Το ασφαλές περιβάλλον της πίστας της έδωσε την δυνατότητα να συγκεντρωθεί στην οδήγηση και μόνο, να κινηθεί σε ρυθμούς κοντά στο όριό της το οποίο ανακάλυπτε και στη συνέχεια βελτίωνε.
Το μέλλον ανήκει στον νέο κόσμο που θα μπεί στον χώρο της πίστας και οφείλουμε να τους βοηθάμε να ξεκινήσουν. Σε αυτή τη βάση ο Μάκης έδωσε την ιδέα να γίνει κάποια στιγμή ένα τέτοιο trackday, αποκλειστικά για πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς όπως γίνεται και σε αντίστοιχα events στο εξωτερικό σαν αυτό : Novice Only Car Track Day.
Ποιά είναι η δική σας άποψη πάνω σε αυτό το θέμα;(σχολιάστε ελέυθερα)
Μιλώντας για πρωτοεμφανιζόμενους, την πρώτη του επίσκεψη έκανε στην πίστα ο Γιάννης με το Civic EP3 TypeR το οποίο είχαμε παρουσιάσει και σε προηγούμενο άρθρο.
Χωρίς καμία ιδιαίτερη προετοιμασία, με ένα γρήγορο τσέκ σε υγρά,τακάκια, πιέσεις ελαστικών και τοποθέτηση πυροσβεστήρα με ασφαλές τρόπο, ήρθε και ευχαριστήθηκε οδήγηση.! Δυστυχώς το ιαπωνικό κατάνα έβγαλε ένα πρόβλημα στο κιβώτιο το οποίο θα φτιαχτεί και θα επιστρέψει δριμύτερος.!
Στο ίδιο μοτίβο και ο άλλος Γιάννης της παρέας που συμμετείχε με το αγαπημένο μας "μπιφτέκι" (206 XS 1.6). Οδήγησε πολύ καλά και ήδη ψάχνει αγγελίες για να αγοράσει το δικό του toy car.!
Απολαύστε το incar video :
Δυναμική επιστροφή και του Γιώργου με το κόκκινο MR2 ZZW30, αυτή τη φορά με νέο δυνατότερο μοτέρ.
Αφού ταλαιπωρήθηκε πολύ με μηχανικά προβλήματα, επιτέλους το αμάξι δούλεψε αξιόπιστα και μάλιστα έγραψε και 1.09 σε shakedown ρυθμούς κοιτώντας συνέχεια θερμοκρασίες μείγματα κτλ. Πολύ πιθανό να δούμε το MR2 παρέα με το Miata τον επόμενο μήνα στην πίστα των Σερρών.!
Εκτός των άλλων, δοκίμασε και το νέο σύστημα για auto-blip που εξέλιξε ο ίδιος και είναι συμβατό με όλα τα αυτοκίνητα με μηχανική πεταλούδα. Πολύ χρήσιμο αξεσουάρ ειδικά για τους πισωκίνητους που θέλουν να συγκεντρωθούν στην οδήγηση χωρίς τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος shift-lock στα κατεβάσματα. Θα κάνουμε άρθρο ειδικά για αυτό σε λίγο καιρό.!
Ο Μιχάλης με το Κ20 MR2 ήταν εκεί, χωρίς καλά λάστιχα αλλά τι σημασία έχει...οδήγησε πολύ, έγραψε χαλαρά sub10" χρόνους και γύρισε σπίτι χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Μεγάλη και πολυαναμενόμενη εμφάνιση έστω για ένα μόνο session του "General_Lee" με το Stock Ap1 S2000.
Τα φθαρμένα λάστιχα, το γεμάτο τεπόζιτο, τα εργαλεία με την ρεζέρβα στο πόρτ μπαγκάζ και τα πολύ συντηρητικά σημεία φρεναρίσματος που του είχε υποδείξει στους virtual γύρους ο Soc, δεν τον άφησαν να σπάσει το ρεκόρ πίστας για αυτοκίνητα παραγωγής και αρκέστηκε στο χαμηλό 13. Το οποίο με 17ρια γίνεται 12, με 2-3 σέσσιον παραπάνω γίνεται 11 και με λίγο ελάφρωμα γίνεται 10 οπότε από τώρα δηλώνει virtual χρόνο 1.10.!! :ο)
Και ο Μπάξι οδήγησε, με τελειωμένα δρομίσια ελαστικά. Γλίστραγε πολύ, βαρέθηκε να πηγαίνει αργά και ξεκίνησε τα παντηλίκια..Η διοργάνωση με γεναιοδωρία έκανε τα στραβά μάτια για 2 γύρους (έκανε και ωραία περάσματα) και στο τέλος την έφαγε την μαύρη σημαία και ησύχασε και αυτός.
Μερικές φωτογραφίες από τις όμορφες συμμετοχές που βρέθηκαν στην πίστα :
Ήδη σχεδιάζουμε το επόμενο Trackday το οποίο θα είναι πολύ ιδιαίτερο..stay tuned.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου