Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Pug 206 1.6 16v 142ps




Το 206 αποκτήθηκε το 2004 στην έκδοση XS με το TU5JP4 μοτέρ των 110 εργοστασιακών αλόγων και από τότε παραμένει αξιόπιστο και απροβλημάτιστο παρά τις οδηγικές ανησυχίες του οδηγού του.
Βελτιώθηκε σταδιακά με τα καλύτερα εξαρτήματα και πλέον έχει φτάσει σε μια πολύ ολοκληρωμένη μορφή, με εξαίρεση την ανάρτηση...αλλά αυτά θα τα αναλύσουμε στη συνέχεια.





Στον χώρο του μοτέρ έχει τοποθετηθεί εξάτμιση από το χταπόδι μέχρι πίσω το οποίο σε συνδυασμό με μία σκούπα και την μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής από C2 Vts μεταμόρφωσε το μοτέρ σε απόκριση και σε δύναμη, προτείνεται σε όλους τους κατόχους TU5JP4. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα σε αυτή τη μορφή ήρθε η ώρα για αναβάθμιση και η κεφαλή στάλθηκε στον Σεβνταλή SuperFlow Center όπου τοποθετήθηκαν έκκεντρα από Rallye 16v και πλανίστηκε για αύξηση της συμπίεσης. Με το κατάλληλο πρόγραμμα από τον Microchips το αυτοκίνητο έδειξε 142hp στο δυναμόμετρο με γεμάτη καμπύλη και τα επιβεβαίωσε και στο δρόμο μετά από δοκιμές. Στο τέλος κόντυνε η τελική σχέση μετάδοσης με κορωνοπήνιο 14/60 και ενισχύθηκαν οι βάσεις του μοτέρ με νέες της Powerflex.






Στο κομμάτι της ανάρτησης φοράει πίσω ράβδους 22mm από 206 RC, παχύτερη εμπρός αντιστρεπτική 22mm της Peugeot Sport και μεγαλύτερα φρένα στον εμπρός άξονα με δίσκο 283mm πάλι από RC με σωληνάκια αεροπορικού τύπου BFG. Μια μπάρα θόλων δένει το πλαίσιο εμπρός ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί τιμόνι OMP, πυργολεβιές, κάθισμα Bucket Sparco Rev και ζώνες TRS 6 σημείων για τις επισκέψεις στις πίστες. Για την πίστα επίσης αλλάζουν τα καθημερινά ελαστικά με semi slick Advan A048 και Toyo R888 σε διάσταση 195/50/R15.





Πρόσφατα αντικαταστάθηκαν τα ταλαιπωρημένα Bilstein GroupN με την οικονομική coilover της Maxtrac, η οποία είναι μεν πολύ άνετη για καθημερινές μετακινήσεις αλλά σε συνθήκες γρήγορης στροφοδιαδρομής ή πίστας απογοητεύει. Με σωστά αμορτισέρ-ελατήρια και ευθυγράμμιση θα αποκτήσει και πάλι το κοφτερό εμπρός μέρος που λείπει και θα γίνει ένα πολύ ωραίο σύνολο σε όλους τους τομείς.




Εκτός από συχνές επισκέψεις σε trackdays, υπάρχει στα πλάνα και η συμμετοχή σε κάποιο Drag Battle στην κατηγορία Index 15 ελπίζουμε σύντομα.


                                       

2 σχόλια:

  1. To κόστος βελτίωσης μόνο του μοτέρ ποιο ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Στο ψωρο του μουερ εχει τοποθετηθει εξαρμιση απο το χταποδι μεχρι πισω". Τι ειδους εξατμιση τοποθετηθηκε , Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή