Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Hellenic Time Trial Championship 2019 Round 3 # MX5 10AE # Megara Circuit


Μετά από το μεγάλο καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν, η αγωνιστική δράση συνεχίστηκε στο πρωτάθλημα του HTTC με την ίδια ένταση και ενδιαφέρον που το αφήσαμε στον αγώνα του Μαΐου. Όλοι οι συνήθεις ύποπτοι αλλά και κάποιες νέες συμμετοχές έδωσαν το παρόν με αποτέλεσμα να γίνουν ωραίες μάχες σε όλες τις κατηγορίες. 



Η δράση ξεκίνησε από τις δοκιμές της Παρασκευής που ήταν πολύ σημαντικές αφού δεν είχαν γίνει νωρίτερα trackdays για προπόνηση. Ελπίζουμε να βρεθεί λύση σε αυτό το κομμάτι και να ξεκινήσουν τα HTTC trackdays, στα οποία η πίστα γέμιζε με κόσμο και υπήρχε η δυνατότητα να οδηγήσουμε με λογικό κόστος. Παράλληλα, ανάλογα της αυξημένης ζήτησης που έχει διαμορφωθεί, περιμένουμε έργα βελτίωσης στην πίστα και προσθήκη του νέου κομματιού για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον.




Την Παρασκευή χρησιμοποιήσαμε παλιά ελαστικά και κάναμε πολλές δοκιμές στο setup του αυτοκινήτου. Τα γυρολόγια ξεκίνησαν από το μεσαίο 12 και στο τέλος της ημέρας έφτασαν στο 1.10.7 με το αμάξι να έχει πολύ καλή ισορροπία  και αίσθηση. Η μελέτη των data με την βοήθεια όλης της παρέας έδωσε κάποιες ιδέες για δοκιμή στον αγώνα οι οποίες όπως τελικά αποδείχτηκε την Κυριακή ήταν προς την σωστή κατεύθυνση.



Τις δύο ημέρες του αγώνα η πίστα γέμισε με φίλους και γνωστούς, τους οποίους ευχαριστώ πολύ που ήρθαν. Η φάση στα pits με παλιούς και νέους φίλους που μοιράζονται το ίδιο πάθος με εμάς είναι το highlight σε όλους τους αγώνες.!











Το πρώτο σκέλος του Σαββάτου δεν ξεκίνησε πολύ καλά για εμένα, η οδήγηση ήταν καλή αλλά 2-3 χαμένες αλλαγές (πάλι δεν μου μπήκε η τρίτη :ο) ) στους πρώτους γύρους κόστισαν χρόνο. Στους τελευταίους γύρους γυρίσαμε σταθερά στο 1.10.7 με μέτριο χρόνο 5γυρου στο 5.55 και δεύτερη θέση στην γενική της κατηγορίας Sport, πίσω από το αναβαθμισμένο 106 του Σωκράτη Σταύρου.



Την Κυριακή για ακόμα μία φορά οδήγησα πιέζοντας στο 101%, με καθαρό μυαλό και ανεβασμένη ψυχολογία. Αυτό το έξτρα 1% είναι που μας κάνει να εξελισσόμαστε, να βελτιωνόμαστε κάθε φορά και να ξεπερνάμε τα όρια του εαυτού μας. Ακόμα και 1000 γύρους να έχει γράψει ένας οδηγός σε μία πίστα, ο 1001 γύρος θα κρύβει μία νέα εμπειρία και θα έχει κάτι καινούριο να δώσει. Έτσι και εγώ λοιπόν, έκανα ένα μικρό fine tuning στο setup της πίσω ανάρτησης και άλλαξα την προσέγγισή μου σε Κ1, Κ6 και Κ9. Το αποτέλεσμα ήταν τρία συνεχόμενα PB μέσα στη διάρκεια του αγώνα και καλύτερο 5γυρο μέχρι στιγμής για εμένα στο πρωτάθλημα με 5.52 !



Το νέο Personal Best της Μπλέ Σαύρας στη Μέγαρα είναι το 1.10.0

Απολαύστε το incar video από το σκέλος της Κυριακής :



Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθούν και οι άνθρωποι που με βοηθάνε κάθε φορά, ο καθένας με τον τρόπο του. 




Πρώτοι και καλύτεροι οι άνθρωποι της XS POWER DRINK και κυρίως ο Πέτρος, στον οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε για να προμηθευτείτε τους ενεργειακούς χυμούς και άλλα προϊόντα που θα βρείτε ΕΔΩ.
O μάγος των μειγμάτων και της ανάφλεξης Κωνσταντίνος Τσαντάκος για την ρύθμιση του εγκεφάλου, η αγγλική εταιρεία Bofi Racing με ποιοτικά parts για το Miata, το κατάστημα ελαστικών, ευθυγραμμίσεων αλλά και tuning προιόντων Ελαστικά Τσιάκαλος και η Automake για φανοποιεία και detailing.



Αυξημένο ενδιαφέρον για το Empty Pocket Team υπήρχε και στην κατηγορία Extreme με τις συμμετοχές του Μιχάλη με το MR2 και του Αλέκου με το Vectra. 




Αν και με τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, οι χρόνοι που έγραφαν ήταν πολύ κοντά και η μάχη για την δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης έντονη. Σε επόμενο άρθρο θα κάνουμε μια παρουσίαση τα δύο αυτά αυτοκίνητα γιατί και στα δύο έχουν πέσει αρκετές ώρες δουλειάς και εξέλιξης.











Τελικά την δεύτερη θέση στην κατηγορία πήρε ο Μιχάλης, πίσω από το πολύ δυνατό και αναβαθμισμένο Impreza του Γαζετά, ο οποίος δεν άφησε περιθώρια απειλής σε αυτό τον αγώνα. Το πρωτάθλημα της κατηγορίας Extreme θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος τον Δεκέμβρη στον οποίο το Empty Pocket Team θα κατέβει δυνατότερο από ποτέ με στόχο μόνο την νίκη.


Πολλές οι συμμετοχές και στις κατηγορίες του ΠΠΤ, δυστυχώς με αποδυναμωμένη την κατηγορία Formula Saloon στην οποία το μοναδικό Huracan δεν είχε αντίπαλο. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες από τα αυτοκίνητα στα paddock της πίστας.


























































Το επόμενο αγωνιστικό ραντεβού για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος HTTC είναι στις 7-8/12 στην πίστα των Μεγάρων. Stay tuned.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου