Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θέλει συστάσεις στους αναγνώστες αυτού του Blog. Πραγματικό όπλο σε κλειστές διαδρομές ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή, πράγμα σπάνιο βέβαια γιατί σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες τα βελτίωναν λίγο ή πολύ. Χρησιμοποιήθηκε πολύ σε πίστες, αναβάσεις και dragster οπότε υπάρχουν πολλές επιλογές για την βελτίωση πλαισίου και μοτέρ με κάθε τρόπο.
Κοφτερό εμπρός μέρος, τιμόνι με αίσθηση, ράβδοι στρέψης πίσω και χαμηλό βάρος έφτιαχναν εναν συνδυασμό πολύ ενδιαφέρων οδηγικά, που επιβράβευε τον ικανό και τολμηρό οδηγό αλλά ταυτόχρονα έφερνε σε δύσκολη θέση τον παρορμητικό και απερίσκεπτο.
Το δικό μας ραλλάκι αποκτήθηκε πρόσφατα, 15 χρόνια μετά την παραγωγή του κάνοντας ετσι πραγματικότητα το όνειρο του ιδιοκτήτη. Αγοράστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή και σε μέτρια κατάσταση που σημαίνει οτι χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει όπως το έχουμε σκεφτεί.
Έγινε πλήρες σέρβις με λάδια,φίλτρα,βαλβολίνες,μπουζί,φίλτρο καυσίμου και φρέσκο φίλτρο αέρα.
Λύθηκαν τα εμπρός άκρα και τοποθετήθηκαν φρέσκα σινεμπλόκ, έγιναν rebuild οι Bilstein GroupN, τοποθετήθηκαν μεγαλύτερα φρένα εμπρός από 307 με δίσκο 266mm, σωληνάκια υψηλής και φρέσκα υγρά φρένων. Προστέθηκε μπάρα θόλων και ψαλιδιών, bucket κάθισμα Sabelt και τέλος μπήκε μια νέα χειροποίητη εξάτμιση από το δίχαλο και πίσω.
Κοφτερό εμπρός μέρος, τιμόνι με αίσθηση, ράβδοι στρέψης πίσω και χαμηλό βάρος έφτιαχναν εναν συνδυασμό πολύ ενδιαφέρων οδηγικά, που επιβράβευε τον ικανό και τολμηρό οδηγό αλλά ταυτόχρονα έφερνε σε δύσκολη θέση τον παρορμητικό και απερίσκεπτο.
Το δικό μας ραλλάκι αποκτήθηκε πρόσφατα, 15 χρόνια μετά την παραγωγή του κάνοντας ετσι πραγματικότητα το όνειρο του ιδιοκτήτη. Αγοράστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή και σε μέτρια κατάσταση που σημαίνει οτι χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει όπως το έχουμε σκεφτεί.
Έγινε πλήρες σέρβις με λάδια,φίλτρα,βαλβολίνες,μπουζί,φίλτρο καυσίμου και φρέσκο φίλτρο αέρα.
Λύθηκαν τα εμπρός άκρα και τοποθετήθηκαν φρέσκα σινεμπλόκ, έγιναν rebuild οι Bilstein GroupN, τοποθετήθηκαν μεγαλύτερα φρένα εμπρός από 307 με δίσκο 266mm, σωληνάκια υψηλής και φρέσκα υγρά φρένων. Προστέθηκε μπάρα θόλων και ψαλιδιών, bucket κάθισμα Sabelt και τέλος μπήκε μια νέα χειροποίητη εξάτμιση από το δίχαλο και πίσω.
Με όλες αυτές τις αλλαγές το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε και οδηγικά έχει πολύ καλή αίσθηση. Ήδη έχουν γίνει αρκετές επισκέψεις στο καρτόδρομο, σε βουνίσιες διαδρομές και σύντομα θα γίνει και η πρώτη επίσκεψη στην πίστα των Μεγάρων. Στα άμεσα πλάνα είναι να γίνει μια σωστή ευθυγράμμιση και ρύθμιση του ύψους, ρύθμιση κατανομής φρένων, φρέσκα λάστιχα και μια κοντύτερη σχέση μετάδοσης. Για το μοτέρ υπάρχουν επίσης αρκετά σχέδια αλλά αυτά θα γίνουν σε δεύτερη φάση.
Stay tuned.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου