Ο Μάνος ήρθε με ένα εντυπωσιακά καθαρό και προσεγμένο NC 1.8 του 2009 για να τοποθετήσουμε τις νέες coilover αναρτήσεις του, MeisterR CRD με spring rates 7/5 kgr/mm. Από κοντά φάνηκαν καλά κατασκευασμένες και συνοδεύονταν από κλειδιά ρύθμισης, παξιμάδια στερέωσης και extenders για ρύθμιση της απόσβεσης των πίσω αμορτισέρ.
Βγάλαμε τις τελευταίες φωτογραφίες στο εργοστασιακό ύψος τύπου τρακτέρ και ξεκινήσαμε, ρόδες έξω αμάξι σε τρίποδα και τα εργαλεία δίπλα σε παράταξη. Ο Μάνος χαλαρός από κοντά και ο Γιώργος "θέλω και εγω εμεξφάι" να σηκώνει μανίκια έτοιμος για όλα.
Ξεκινώντας από μπροστά, αφαιρούμε την 12mm βίδα για το σωληνάκι των φρένων.
Αφαιρούμε τις δύο 17mm βίδες που συγκρατούν το πάνω ψαλίδι.
Αφαιρούμε την 12mm βίδα στήριξης του αισθητήρα abs.
Στηρίζουμε το ψαλίδι από κάτω με έναν μικρό γρύλο και αφαιρούμε την βίδα στήριξης του αμορτισέρ στο κάτω ψαλίδι.
Τέλος αφαιρούμε τις τρείς βίδες 14mm στο top mount. Κατεβάζουμε τον γρύλο και βγάζουμε με προσοχή το παλιό αμορτισέρ.
Η διαφορά είναι μεγάλη, τουλάχιστον στο droop αρχικά αλλά και στο βάρος με το νέο αμορτισέρ σαφώς ελαφρύτερο.
Πρίν τοποθετήσουμε τα νέα αμορτισέρ καλό είναι να βγάλουμε και το εργοστασιακό από την άλλη πλευρά γιατί αν μπεί το καινούριο δημιουργεί τάση στην αντιστεπτική ράβδο και δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε το μακρύ εργοστασιακό. Το ίδιο ισχύει και για πίσω.
Στο πίσω μέρος ξεκινάμε αφαιρώντας τις πλαστικές επενδύσεις, την μοκέτα και την ασημί λαμαρίνα με βίδες 10mm.
Αφαιρούμε την 17mm βίδα στήριξης του πίσω συνδέσμου την ανάρτησης.
Αφαιρούμε την 17mm βίδα στήριξης της ανάρτησης στην πλύμνη ενω στηρίζουμε την ανάρτηση με τον γρύλο.
Αφαιρούμε τις 14mm βίδες των top mount. Στην αριστερή πλευρά ηταν δύσκολη η πρόσβαση και χρησιμοποιήσαμε εναν σπαστό σύνδεσμο για την καστάνια.Το top mount έχει και μια τρίτη βίδα από την κάτω μεριά μέσα στο θόλο.
Βγάζοντας την εργοστασιακή ανάρτηση παρατηρούμε οτι στο πάνω μέρος έχει ενα o-ring για αδιαβροχοποίηση του χώρου αποσκευών, το οποίο δεν ταιριάζει σωστά στις Meister. Εμείς περάσαμε ενα στρώμα παρμπριζόκολλα περιμετρικά για να μήν έχουμε θέμα με τα νερά.
Οι αναρτήσεις είναι πλέον στην θέση τους. Η διαδικασία τοποθέτησης είναι η αντίστροφη από την αφαίρεση των εργοστασιακών. Λόγω της φιλοσοφίας λειτουργίας των εργοαστασιακών σινεμπλόκ, για να σφίξουμε τις 17mm βίδες των ψαλιδιών εμπρός και πίσω ανεβάσαμε τα άκρα με τον γρύλλο στο σημείο που η ανάρτηση πλέον στηρίζει το πλαίσιο.
Με την ρύθμιση ύψους που είχαν οι Meister από το εργοστάσιο το αμάξι έκατσε αρκετά χαμηλά όμως λόγω δύσκολης πρόσβασης στο γκαράζ του Μάνου αναγκαστήκαμε να την ψηλώσουμε. Από 15cm υψος που είχε το αμάξι πρίν μπροστά και πίσω καταλήξαμε στο 12 διατηρώντας μηδενική προφόρτιση στα ελατήρια.
Έχοντας σχεδόν τελειώσει την τοποθέτηση ο Γιώργος κατάφερε τελικά να βιδώσει την μία και μοναδική βίδα που του αναθέσαμε. Η ικανοποίηση στο πρόσωπό του τα λέει όλα.
Διπλό τσέκ στις βίδες, επανατοποθέτηση επενδύσεων στον χώρο αποσκευών χωρίς τα πλαινά πλαστικα (τα extenders ηταν οριακά κοντά και θα έκαναν θόρυβο) και φύγαμε για test drive στο βουνό με καλή παρέα.! Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, άμεσο στις αντιδράσεις με την μούρη να πατάει πολύ καλά, σταθερό στα φρένα χωρίς να βουτάει και στις λακούβες εντυπωσιακά άνετο. Ιδανικό setup για NC που δεν πάει πίστα και χρησιμοποιεί νορμάλ λάστιχα.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου