Η χρονιά ξεκίνησε δυναμικά με το trackday που συνδιοργάνωσαν ο ΣΙΣΑ και το HTTC, στην πίστα των Μεγάρων. Ιδανικός καιρός και θερμοκρασίες, πίστα σε καλή κατάσταση και πολύ μεγάλος αριθμός συμμετοχών μεταξύ των οποίων αρκετά ιστορικά αυτοκίνητα. Η EmptyPocket παρέα ήταν εκεί, με αρκετά Mr2, Mx5 και RX8. To 10ae έμεινε στο γκαράζ του και θα δώσει το παρόν σε επόμενο trackday, δυνατότερο και πιό καλοστημένο.
Στην πίστα πήγαμε παρέα με τον Χρήστο και το Miata του, ο οποίος θα έκανε το πρώτο του trackday. Το αυτοκίνητο είναι ενα NBfl 1.6 με επεμβάσεις σε εισαγωγή και εξάτμιση αλλά και με κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης. Ήρθε ακριβώς όπως κυκλοφορεί στον δρόμο χωρίς πολλές προετοιμασίες, έγραψε ένα αξιοπρεπέστατο 1.18.7 στο 2o session όπου και τα τακάκια του παρέδωσαν πνεύμα και αποφάσισε να σταματήσει για να επιστρέψουμε με ασφάλεια.
Ο Δημήτρης με το φρέσκο 2ZZ Mr2 πήρε την πρώτη γεύση από την αυξημένη δύναμη του νέου μοτέρ και έκανε νέο PB 1.11.3 χωρίς να καταφέρει να βρεί το ρυθμό που ήθελε μετά από αρκετή αποχή από το περιβάλλον της πίστας. Στο video θα ακούσετε πόσο όμορφο ήχο έχει αυτό το μοτέρ.!
Ο Νίκος σε καλή οδηγική φόρμα μετά από το trackday στις Σέρρες όπου έγραψε αρκετούς γύρους, ήρθε στην πίστα για να δεί τι θα κάνει το RX με αναβαθμισμένη ανάρτηση και λάστιχα σε σχέση με την προηγούμενή του επίσκεψη. Προς έκπληξη πολλών κατάφερε να "σπάσει" το 1.10 χωρίς κανένα ελάφρωμα στο αυτοκίνητο, παραμόνο με βελτιώσεις σε εισαγωγή, εξάτμιση, ανάρτηση, ελαστικά και τακάκια. Επιβεβαιώνει πως το RX8 είναι μια ικανότατη πλατφόρμα και μας βάζει σε σκέψεις για το τι θα κάνει το αυτοκίνητο σε περίπτωση που γίνουν πιό σκληροπυρηνικές βελτιώσεις και μείωση βάρους.!
Δείτε το video με τα Incar από τα παραπάνω αυτοκίνητα :
Πολύ καλά γυρολόγια έγραψε και ο Χρήστος με το ασημένιο MR2, που μόνο με ανάρτηση και φρέσκα ελαστικά δρόμου Advan AD08R έγραψε ένα 1.12.3 και έκανε πολλά εντυπωσιακά περάσματα με το δικό του εκρηκτικό οδηγικό στύλ.!
Τέλος, ο Μιχάλης με το K20 Swapped MR2 επέστρεψε στον τόπο του εγκλήματος και έγραψε αρκετούς γύρους προσπαθώντας να βρεί τα όρια του θηρίου. Έφτασε μέχρι το 1.08.5 χωρίς να είναι ευχαριστημένος από την οδήγησή του, ενώ σίγουρα το κεντρομήχανο πριόνι έχει πολλά περιθώρια ακόμα.!
Γενικά στην πίστα βρέθηκαν πολλά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, καθημερινά, αγωνιστικά, σύγχρονα αλλά και ιστορικά. Απολαύστε :
See you next time.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου