Επιτέλους επιστροφή στην ενεργό δράση μετά από μια περίοδο αλλαγών και αναβαθμίσεων. Σε σχέση με την προηγούμενη φορά τα πίσω ελατήρια στην BC ήταν 1kgr/mm πιό μαλακά, δηλαδή 7ρια αντί για 8ρια με σκοπό να βγάλει περισσότερη πρόσφυση πίσω και να μπορώ να πατήσω το γκάζι πιό νωρίς. Επίσης μεγάλη αλλαγή ήταν η τοποθέτηση του Megasquirt που έδωσε καλύτερες καμπύλες στο μοτέρ και μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας μέχρι τον κόφτη στις 7390rpm.
Η πίστα σε αρκετά καλή κατάσταση, καιρός καλός και μετά από αρκετή ώρα αναμονής λόγω πολλών συμμετοχών μπαίνω για το πρώτο session στις 2 το μεσημέρι. Δύο γύροι χαλαρά για ζέσταμα υγρών,ελαστικών,φρένων και στον πρώτο γρήγορο γύρο το χρονόμετρο σταματάει στο 1.12.0.! Ένας γύρος χαλαρά, σκέφτομαι πως έχει αλλάξει το αμάξι και πώς πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος οδήγησης και στον επόμενο η οθόνη του RaceChrono Pro γράφει 1.11.5.!! Και πάλι η Μπλέ Σαύρα ξεπερνάει τις προσδοκίες μου και αποδεικνύει ότι είναι μια πολύ καλή βάση για βελτίωση με πολλές προοπτικές ενώ οι κινήσεις που κάνω είναι και αυτές πρός την σωστή κατεύθυνση. Για παράδειγμα, εκεί που το 8κιλο ελατήριο έχανε πρόσφυση στην Κ5 και έπεφτα στα 77χλμ, τώρα με το 7κιλο κράταγε παραπάνω και κράτησα 82χλμ τα οποία βοηθάνε πολύ και για την υπόλοιπη ευθεία.
Incar Video :
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν αρκετά, όχι μόνο από την περεταίρω βελτίωση του μοτέρ αλλά και από άλλες λεπτομέρειες όπως βελτίωση των φρένων (τα HP+ πλέον είναι οριακά για αυτή τη χρήση και θέλει κάτι ποιό hardcore) , φρέσκα λάστιχα και διακριτική βελτίωση του aero. Η βελτίωση του μοτέρ θα γίνει αφού πρώτα ολοκληρωθεί το θέμα της σωστής ψύξης νερού-λαδιού αλλά και η αντικατάσταση του εργοστασιακού δισκόπλατου.
Η Σαύρα δεν ήταν μόνη της αυτή τη φορά στην πίστα αλλά μαζέυτηκαν τέσσερα (!!) 10th Anniversary, όλα μάχιμα αλλά και διαφορετικά. Ο Κωνσταντίνος και ο Γιάννης με τα stock και ο Δημήτρης με το Turbάτο του που έκανε και την πρώτη του επίσκεψη στην πίστα.!
Μερικές φωτογραφίες από το Tubro 10AE του Δημήτρη :
Και ο αδερφός Δημήτρης ήταν εκεί με το 2ZZ MR2, αυτή τη φορά με φρέσκο AR-1 205/50/r15 και αρκετή όρεξη για οδήγηση. Πιό εξοικιωμένος πλέον με το αμάξι, έριξε δραματικά το Personal Best του μπαίνοντας στο sub10" club με χρόνο 1.09.7.! Εύγε Μήτσο, ήρθε ή ώρα να μάθεις h&t πλέον για παρακάτω.!
Απολαύστε το Video :
Μιάς και μιλάμε για MR2, βάζω και δυο φωτογραφίες από το κεντρομήχανο του Πέτρου, μόνο και μόνο επειδή το είδαμε πλυμένο μετά από τόσο καιρό. Αυτές οι 6UL....έρωτας.!
Τέλος, το νέο αίμα, μια παρέα παιδιών με μεγάλη τρέλα και πολύ καλές ικανότητες, πότε με πισωκίνητα Starlet πότε με Ignis...με ειδίκευση στις πλαγιολισθήσεις.! Μάριος, Κωνσταντίνος και σία με το drift spec fwd.!
Επόμενο επεισόδιο για την Μπλέ Σαύρα στις Σέρρες, στο TrackDay του RX8 Club 3-4 Μάρτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου