Εγκέφαλος, καλώδια, όργανα, όλα στη θέση τους και η ώρα της ρύθμισης έφτασε.! Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα βέβαια και ο Κωνσταντίνος πρίν ξεκινήσουμε σύνδεσε τον Knock Sensor της Plex Tuning(και εδώ Ελληνική εταιρεία με πολύ καλά προιόντα), φόρεσε τις ψείρες του και τις ωτοασπίδες της Peltor για να ακούει το μοτέρ στερεοφωνικά και σύνδεσε το Tuner Studio Ultra στον αγαπημένο μας MS3...
Αρχικά στο δρόμο, χαλαρή οδήγηση, χάρτες βενζίνης, απόκριση σε χαμηλές στροφές, ρελαντί με αναμμένα φώτα και λοιπές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά όμως στην καθημερινή χρήση, μέχρι που φτάνουμε στην "Κρυφή", γνωστό κοντροστέκι και ιδανικό σημείο για δοκιμές με μεγάλη ευθεία και καθόλου κίνηση. Έγιναν περίπου 20 πατήματα από χαμηλά μέχρι κόφτη, με διαφορετικά φορτία και διαφορετικές ταχύτητες. Το αμάξι ξύπνησε, έβγαζε παραπάνω χλμ σε κάθε δοκιμή, φαινόταν όλο και πιο πρόθυμο.
Επιστροφή για να ξεκουραστεί στο γκαράζ του και την επόμενη μέρα το πρωί ραντεβού στο δυναμόμετρο, σε αυτό που πλέον εμπιστεύομαι σε σχέση με τα νούμερα που βγάζει, το οποίο βέβαια στην πιάτσα έχει τον τίτλο του "αυστηρού". Μιλάω για το MicroChips του Γιώργου Κούτση στο Μοσχάτο. Αυτή λοιπόν ήταν η καλύτερη κίνηση που θα μπορούσα να κάνω, γιατί αποδείχθηκε οτι ενώ ψηλά το αμάξι απέδιδε πολύ καλά, στις μεσαίες ήθελε αρκετή δουλίτσα και fine tuning.
Ο Γιώργος κατάφερε και χώρεσε στο cockpit της σαύρας και ο Κωνσταντίνος αρματωμένος με τα Plex και τους χάρτες του ξεκίνησαν τα πατήματα. 30 πατήματα έγιναν μέχρι ο Κωνσταντίνος να βγάλει ότι καλύτερο μπορούσε από το ταλαίπωρο BP4W με τα 217.000χλμ στην πλάτη του, με την πολύτιμη βοήθεια του Γιώργου βέβαια που του εξηγούσε τα διαγράμματα και τα σημεία που κέρδισε ή έχασε το μοτέρ σε κάθε μέτρηση.
Πρίν τον εγκέφαλο η μέτρηση είχε γίνει με 4η, κακώς βέβαια γιατί στο 6ρι κιβώτιο του 10ae η σχέση που είναι κοντά στο 1:1 είναι η 5η. Κάναμε λοιπόν ένα πάτημα με 4η για να δούμε διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση και ένα με 5η για να δούμε την τελική καμπύλη και νούμερα.
Αν περιμένετε τρελά νούμερα και χαοτικές διαφορές χάσατε. Η διαφορά με πρίν είναι μια πιό γεμάτη καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης ειδικά μετά τις 4500rpm, με αυξημένες μέγιστες τιμές κατά 8 άλογα και 1kgr ροπής. Αντικειμενικά το κόστος του άγραφου δεν δικαιολογεί το κέρδος 8 ίππων, η ουσία όμως είναι οτι υπάρχει η βάση για οποιαδήποτε μελλοντική βελτίωση και τότε ένας καλός εγκέφαλος θα είναι το κλειδί για ένα δυνατό και υγιές μοτέρ. Επίσης τα 153.9 άλογα δεν είναι καθόλου άσχημα για ένα μοτέρ με ελάχιστες περιφερειακές επεμβάσεις και σίγουρα θα δώσουν έναν παραπάνω ενδιαφέρον στις επόμενες βόλτες.
Την Κυριακή έχουμε Μέγαρα, αρχές Μάρτη Σέρρες οπότε θα δούμε και πως μεταφράζονται οι νέες καμπύλες σε ουσία.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου