Ένας από τους βασικότερους παράγοντες που συντελούν στην οδηγική εμπειρία είναι η σωστή ρύθμιση της θέσης οδήγησης, πράγμα που αρκετοί παραμελούν αλλά κάνει μεγάλη διαφορά. Η θέση οδήγησης του Miata δεν με βόλεψε από την αρχή. Όταν καθόμουν σωστά ώς προς τα πετάλ, το τιμόνι μου έπεφτε πιό κοντά απ'ότι θέλω. Επίσης το τιμόνι ηταν πολύ χαμηλά και κοντά στα πόδια ενώ και τα πλαστικά της πόρτας και της κεντρικής κονσόλας εμποδίζουν μερικές φορές τις κινήσεις.
Για την αντιμετώπιση των παραπάνω θεμάτων σκεφτήκαμε διάφορες λύσεις. Τοποθέτηση νέων πετάλ ώστε να έρθουν πιό πίσω και να κάτσω σωστά ώς προς το τιμόνι, τοποθέτηση καθίσματος bucket για να καθίσω πιό χαμηλά συν τα υπόλοιπα γνωστά του ωφέλη και στην συνέχεια αφαίρεση των πλαστικών στην κονσόλα και στην πόρτα για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις.
Αγοράστηκε λοιπόν ένα οικονομικό σετ πετάλ αλουμινίου και μετά από λιγο κόψιμο, dremέλιασμα, τρύπημα και βίδωμα μπήκαν στην θέση τους με φρεζάτες βίδες και παξιμάδια ασφαλείας.
Στη συνέχεια και ενώ είχαμε είδη αφαιρέσει το εργοστασιακό κάθισμα κάναμε test fit το Sparco Evo2 που ήδη είχαμε με πλαινές βάσεις Sabelt και βάση OMP.
Tα NA-NB Miata είναι λίγο δύσκολα στο θέμα των aftermarket καθισμάτων και χωράνε μόνο συγκεκριμένα. Επίσης θέλει προσοχή γιατί οι βίδες στο πάτωμα δεν είναι ευθυγραμμισμένες με το τιμόνι. Δυστυχώς το Evo δεν χώρεσε παρά τις προσπάθειές μας και τις δοκιμές ακόμα και με τον εργοστασιακό σιδηρόδρομο.
Το ψάξιμο για ένα καλό FIA κάθισμα που να μπαίνει σωστά στο ΝΒ συνεχίζεται καθώς και η προσπάθεια για βελτίωση της θέσης οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου