Όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο 18 ετών είναι λογικό να θέλει αρκετή προσωπική εργασία για να διορθωθούν τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που μπορεί να έχει. Για παράδειγμα τα εξωτερικά ακρόμπαρα είχαν φθαρεί αρκετά και είχαν αποκτήσει έναν μικρό τζόγο οπότε έπρεπε να αντικατασταθούν. H διαδικασία είναι σχετικά εύκολη αλλά αν δέν έχετε ειδικά εργαλεία μία βαριά θα φανεί χρήσιμη.
Επι της ευκαιρίας έγινε και ένας καθαρισμός στους θόλους αρχικά και στη συνέχεια περάστηκαν με γαλάκτωμα προστασίας πλαστικών και ελαστικών.
Τέλος καθαρίστηκαν και οι δύο υδροροές της κουκούλας οι οποίες ήταν τελείως φραγμένες με χώμα και φύλλα. Και αυτή εύκολη διαδικασία με λίγο μεσινέζα χλοοκοπτικού.
Με την αλλαγή των ακρόμπαρων, αν και σφίξαμε στο ίδιο σημείο με τα προηγούμενα άλλαξε η απόκλιση και από 0 που είχαμε πρίν, πλέον έχει αρκετό toe out. Αν και θα γίνει σύντομα ευθυγράμμιση, βγήκα μια βόλτα για να δώ την αίσθηση. Το τιμόνι ελάφρυνε και χάζεψε γύρω από το κέντρο, τράβαγε δεξιά αριστερά στις ανωμαλίες και δεν είχε καλή αίσθηση. Σε κλειστές στροφές όμως ειδικά off throttle η μούρη έστριβε πολύ καλύτερα σε σχέση με πρίν και δεν γλύστρησε ποτέ. Μάλλον από 0 που είχα θα αφήσω ενα μικρό toe out.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου