Τα φανάρια του Miata όπως το πήρα ήταν πολύ θαμπά, γεμάτα σκόνη μέσα και με σπασμένες βάσεις οπότε ενα φρεσκάρισμα ήταν αναγκαίο. Επί της ευκαιρίας είπαμε να βάψουμε και το εσωτερικό νίκελ κομμάτι μαύρο για να πετύχουμε λίγο καλύτερη εμφάνιση.
Για να βγούν τα φανάρια δεν χρειάζεται να βγεί όλος ο προφυλακτήρας εμείς τον βγάλαμε για να ελέγξουμε το πλαίσιο και ευτυχώς όλα ήταν καλά χωρίς ίχνη τρακαρίσματος. Με τον προφυλακτήρα έξω αφαιρέσαμε και τις μεταλλικές βάσεις ρυμούλκησης και τοποθετήσαμε ενα Sparco tow strap, προσφορά ενός καλού φίλου.
Η συνταγή για τα καλύτερα φανάρια είναι η παρακάτω:
Συστατικά : Δυο φανάρια, πανάκι καθαρισμού, γάντια, λαδόκολλα και ενα κατσαβίδι ίσιο.
Εκτέλεση : Καθαρίζουμε το φανάρι εξωτερικά, αφαιρούμε λάμπες και λάστιχα στεγανοποίησης και εξαερισμού και ανάβουμε τον φούρνο στον αέρα στους 130-140 βαθμούς. Τοποθετούμε το φανάρι στην σχάρα πάνω σε ενα κομμάτι λαδόκολλας και το αφήνουμε μέσα για περίπου 10-15 λεπτά. Αμέσως μόλις βγεί το πιάνουμε με γάντια και το τραβάμε για να ξεχωρίσει το τζάμι από το σώμα.
Αφαιρούμε το νίκελ πλαίσιο απο το τζάμι με δυο βίδες και το τρίβουμε με γυαλόχαρτο έτσι ώστε να ετοιμαστεί η επιφάνεια για βάψιμο. Αφού το καθαρίσουμε καλά το βάφουμε ιδανικά με χρώμα θερμοκρασίας και πλέον το πλαίσιο μοιάζει κάπως έτσι.
Όσο τα πλαίσια στεγνώνουν μπορούμε να καθαρίσουμε το εσωτερικό του φαναριού και του τζαμιού από την σκόνη που έχει μπεί. Μην καθαρίσετε το κάτοπτρο γύρω από την λάμπα τρίβοντας, παρά μόνο με αέρα. Αφού τοποθετήσουμε το πλαίσιο πάλι στο τζάμι, ενώνουμε τα δυο μέρη και τα ξαναβάζουμε στο φούρνο για περίπου 5-6 λεπτά. Στη συνέχεια τα βγάζουμε και τα πιέζουμε για να κλείσει πάλι το φανάρι με την κόλλα του εργοστασίου. Εμείς για σιγουριά το περάσαμε περιμετρικά στην ένωση και με παρπριζόκολλα.
Ολοκλρηρώνοντας την διαδικασία φρεσκαρίσματος των φαναριών κάναμε και ξεθάμπωμα του τζαμιού το οποίο είναι πλαστικό και εξωτερικά κιτρινίζει από τον ήλιο και την ρύπανση. Η διαδικασία είναι απλή, τρίψιμο διαδοχικά με γυαλόχαρτο νερού ν.1000, 1200 και τέλος 2000. Οι κινήσεις πρέπει να είναι οριζόντιες και κάθετες εναλλάξ και όχι κυκλικές. Στο τέλος το φανάρι θα φαίνεται ομοιόμορφα θαμπό. Το στεγνώνουμε, το καθαρίζουμε με οινόπνευμα και περνάμε ειδικό βερνίκι UV resistant.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάπως έτσι, πολύ καλύτερο σε σχέση με πρίν.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου