Και τα δύο είναι αυτοκίνητα που έχουν βελτιώσει φίλοι με σκοπό την χρήση κυρίως σε trackdays. Οι ιδιοκτήτες τα ευχαριστιούνται αρκετά χρόνια πλέον με σχετική αξιοπιστία και η εξέλιξη και βελτίωσή τους δεν σταματάει ποτέ.
Το 106 πέρα από ένα πολύ καλό πλαίσιο και μια καλοστημένη ανάρτηση που σου επιτρέπει να πιέσεις, έχει ενα τετραπετάλουδο 1.6 16v μοτέρ με συντηρητικές ρυθμίσεις και αποδίδει περίπου 180 άλογα. Με semislick Toyo R888R γυρίζει στο 1.11-1.12 στην πίστα των Μεγάρων.
Το Vectra είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο στην πίστα και έχει εντυπωσιάσει πολύ κόσμο τόσο με τις απόλυτες επιδόσεις του όσο και με τον τρόπο που πατάει και βγάζει την δύναμη στον δρόμο. Περίπου 270 ατμοσφαιρικά άλογα και αρκετή ροπή σε αμάξωμα με πλήρες roll cage και εξοπλισμό ασφαλείας που ζυγίζει κοντά στον τόνο. Στο τελευταίο trackday δοκιμάστηκαν νέα μεγαλύτερα πίσω φρένα και έδραση των πίσω άκρων σε μπίλιες με ενίσχυση του πλαισίου τα οποία βελτίωσαν την αίσθηση και έκαναν το αυτοκίνητο πιο σταθερό και εύκολο. Στα άμεσα πλάνα είναι η περαιτέρω μείωση βάρους και η προσθήκη ενός splitter μπροστά.
Το 106 πέρα από ένα πολύ καλό πλαίσιο και μια καλοστημένη ανάρτηση που σου επιτρέπει να πιέσεις, έχει ενα τετραπετάλουδο 1.6 16v μοτέρ με συντηρητικές ρυθμίσεις και αποδίδει περίπου 180 άλογα. Με semislick Toyo R888R γυρίζει στο 1.11-1.12 στην πίστα των Μεγάρων.
Το Vectra είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο στην πίστα και έχει εντυπωσιάσει πολύ κόσμο τόσο με τις απόλυτες επιδόσεις του όσο και με τον τρόπο που πατάει και βγάζει την δύναμη στον δρόμο. Περίπου 270 ατμοσφαιρικά άλογα και αρκετή ροπή σε αμάξωμα με πλήρες roll cage και εξοπλισμό ασφαλείας που ζυγίζει κοντά στον τόνο. Στο τελευταίο trackday δοκιμάστηκαν νέα μεγαλύτερα πίσω φρένα και έδραση των πίσω άκρων σε μπίλιες με ενίσχυση του πλαισίου τα οποία βελτίωσαν την αίσθηση και έκαναν το αυτοκίνητο πιο σταθερό και εύκολο. Στα άμεσα πλάνα είναι η περαιτέρω μείωση βάρους και η προσθήκη ενός splitter μπροστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου