Ο θεσμός των HTTC Trackdays πλέον έχει καθιερωθεί και έχει δημιουργήσει μια καλή βάση συμμετεχόντων που δίνουν το παρών συστηματικά. Τα pits γεμίζουν κάθε φορά με πολλά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και budget, το καθένα ξεχωριστό με τον τρόπο του. Εξίσου εντυπωσιακά και τα περάσματα στην πίστα όπου παρατηρείς πώς στρίβει, πώς φρενάρει και πώς επιταχύνει το κάθε σύνολο.
Εμείς κάναμε την δεύτερη επίσκεψή μας στην πίστα με κάποια ελαφρώματα στο αυτοκίνητο αλλά και με rollbar που αναιρεί μεν τα ελαφρώματα μιας και ζυγίζει 22 κιλά αλλά δίνει ακαμψία και βασικά ασφάλεια. Επίσης είχαμε νέα ευθυγράμμιση από Σπέγγο που δοκιμάσαμε αυτή τη φορά μιάς και έχουμε αρχίσει να το ψάχνουμε παρέα το αυτοκίνητο αν και με εργοστασιακή ανάρτηση-σινεμπλόκ ακόμα.
Λίγες συμμετοχές αυτή τη φορά λόγω καιρού μάλλον αλλά δυναμικό παρών από την συμμορία των Mr2 τα οποία έκαναν και εντυπωσιακούς χρόνους σε σχέση με την ιπποδύναμή τους. Ένα πραγματικό όπλο για την πίστα και πολύ καλή βάση για την εξέλιξη ενός trackday car.
Στα πρώτα sessions η ευθυγράμμιση δεν δούλεψε και το αυτοκίνητο ήταν υποστροφικό αρκετά.Κάπου εκεί πετύχαμε και το μαύρο Honda S2000 με το οποίο είχαμε ένα ενδιαφέρον κυνηγητό.
Στη συνέχεια είχαμε θέμα και την custom εισαγωγή την οποία δεν είχαμε φτιάξει σωστά, ξεκούμπωσε και δεν έπαιρνε αέρα το μοτέρ. Με την βοήθεια των παιδιών στα pits το διορθώσαμε, άλλαξα και λίγο την ευθυγράμμιση μπροστά δίνοντας απόκλιση και μπήκα γράφοντας ενα νέο PB με το αυτοκίνητο αλλά ακόμα με λάθος ευθυγράμμιση και ταλαιπωρημένα λάστιχα.
Στη συνέχεια υπήρξε και πάλι διακοπή μετά απο ατυχίες που είχαν κάποια Mr2 και μείναμε όλοι παρέα να περιμένουμε την οδική στο γνωστό σημείο έξω από την πίστα. Μια όμορφη μέρα στην πίστα έφτασε στο τέλος της και οι ετοιμασίες για την επόμενη έχουν ήδη ξεκινήσει.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου