Μετά από αρκετό διάβασμα και ψάξιμο κατάλαβα ότι η εργοστασιακή εισαγωγή είναι πολύ καλά μελετημένη και οι aftermarket επιλογές αν και σίγουρα έχουν καλύτερο ήχο μερικές φορές έχουν χειρότερη απόδοση στις μεσαίες στροφές ή σε απόκριση αν μιλάμε για short ram εφαρμογή. Επέλεξα λοιπόν απλώς να κάνω μια βελτίωση στην εργοστασιακή εισαγωγή τροφοδοτώντας το φιλτροκούτι με κρύο αέρα από τη μετώπη και επενδύοντάς το με θερμομονωτικό υλικό.
Χρησιμοποιήθηκε η εργοστασιακή σωλήνα τοποθετημένη ανάποδα, στην οποία προσάρμοσα μια ελαστική σωλήνα η οποία πέρασε στον θόλο μέσω της τρύπας που βρίσκεται κάτω από το αριστερό φανάρι, την οποία άνοιξα λίγο παραπάνω.
Τέλος, ένωσα την σωλήνα με το εργοστασιακό ramair που είχε βγεί από το Mazda 2, το οποίο στερεώθηκε χαμηλά για να τραβάει αέρα από το άνοιγμα του προφυλακτήρα.
Για το αν δουλεύει ή όχι μάλλον θα μας το δείξει η τηλεμετρία στην πίστα γιατί στον δρόμο αν και νιώθω μια μικρή διαφορά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Ο ήχος παραμένει σε εργοστασιακά επίπεδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου