Από την ημέρα που πήρα το αυτοκίνητο είχα εντοπίσει σημαντική διαροή από το καπάκι βαλβίδων στην μεριά του firewall. Επί της ευκαιρίας είπαμε να το βάψουμε σε χρώμα Wrinkle Red που δινει ένα αποτέλεσμα σαγρέ κόκκινου που συναντάμε σε αρκετά καπάκια διάσημων μοτέρ..
Το καπάκι αφαιρείται εύκολα βγάζοντας μπουζοκαλώδια, βάση πολλαπλασιαστή και σωληνάκια αναθυμιάσεων και pcv. Στη συνέχεια θέλει προσεκτικό καθάρισμα περιμετρικά και αφαίρεση της παλιάς φλατζόκολας. Το ίδιο καθαρίζουμε και το καπάκι.
Για το βάψιμο η προετοιμασία είναι καλό καθάρισμα με degreaser, τρίψιμο με σιδερόβουρτσα και στο τέλος καθάρισμα με οινόπνευμα για να μείνει η επιφάνεια καθαρή.
Το συγκεκριμένο χρώμα θέλει θερμότητα για να γίνει σαγρέ και έτσι μετά από κάθε στρώμα το ζεσταίναμε με ένα πιστολάκι μαλλιών που πάντα υπάρχει εύχαιρο στο Miata. :Ο)
Η διαδικασία τοποθέτησης του καπακιού στην μηχανή είναι επίσης εύκολη διαδικασία αλλά θέλει προσοχή σε μερικά σημεία. Στα σημεία που φαίνονται παρακάτω θέλει λιγη φλατζόκολλα για να σφραγίσει σωστά.
Επίσης οι βίδες θέλουν σφίξιμο αρχικά με 43inch-lbs και δεύτερο πέρασμα με 78inch-lbs.
Τέλος, τα σωληνάκια είχαν καεί και μόλις πήγα να τα βάλω πάλι στη θέση τους έσπασαν. Ευτυχώς είχα ένα κομμάτι από Mazda2 και τα αντικατέστησα με αυτά.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάπως έτσι.!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου