Είχα ξεχάσει πόσο δύσκολη διαδικασία είναι η τοποθέτηση ενός bucket καθίσματος, πόσο μάλλον στο στενό cockpit του Mx5. Στην προηγούμενή προσπάθεια να χωρέσει το Evo2 που ήδη είχα δεν τα είχαμε καταφέρει και το κάθισμα έβρισκε παντού. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρέθηκε ένα κάθισμα της ίδιας σειράς αλλά ένα νούμερο μικρότερο, το Evo1.
Το κάθισμα τοποθετήθηκε σταθερά βιδωμένο στην βάση της OMP στην χαμηλότερη δυνατή θέση. Χρησιμοποιήθηκαν βίδες σκληρότητας 8.8, ροδέλες και παξιμάδια ασφαλείας. Επίσης η υποδοχή της ζώνης αφαιρέθηκε από το εργοστασιακό κάθισμα και βιδώθηκε στην πλαϊνή βάση.
Θέλει προσοχή στην τοποθέτηση γιατί οι βίδες στο πάτωμα δεν είναι ευθυγραμμισμένες με το τιμόνι. Το κάθισμα θα πρέπει να τοποθετηθεί μετατοπισμένο πρός το κέντρο και για να γίνει αυτό σωστά θέλει λίγο χτύπημα στο τούνελ ώστε να μην βρίσκει η πλαϊνή βάση.
Αφού καταφέραμε να βιδώσουμε το κάθισμα στη σωστή θέση και τοποθετήσαμε και την υποδοχή της ζώνης είμαστε πανέτοιμοι και πάμε για την πρώτη βόλτα. ΑΚΥΡΟ. Η πόρτα δεν κλείνει γιατί το αριστερό αυτί του καθίσματος βρίσκει στην επένδυση. Χωρίς πολύ σκέψη (because racecar) αφαιρούμε την επένδυση της πόρτας με 3 βίδες και 3 κλίπς με αποτέλεσμα και πάλι να ακουμπάει λίγο στο κάθισμα οπότε συνεχίζουμε αφαιρόντας και λίγη λαμαρίνα από την πόρτα και πλέον κλείνει χωρίς επαφή. Σίγουρα δεν θα μείνει έτσι, θα γίνει επένδυση είτε με ύφασμα είτε με φύλλο πλαστικού σαν επόμενο project.
Ενώ με το εργοστασιακό κάθισμα αισθάνεσαι σαν να κάθεσαι "πάνω" στο αυτοκίνητο, με το bucket γίνεσαι μέρος του. Έχεις πολύ καλή πληροφόρηση για το πώς κινείται το πλαίσιο και πλέον δε χρειάζεται να βάζεις κόντρα με το γόνατο για να μείνεις στη θέση σου. Μία βελτίωση που προτείνεται για όλα τα αυτοκίνητα, αρκεί πάντα να γίνει με σωστό τρόπο γιατί είναι θέμα ασφάλειας.
Στα επόμενα πλάνα εκτός από την κατασκευή επένδυσης στην πόρτα είναι και η τοποθέτηση ζωνών 6 σημείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου