Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΜΧ5 10th Anniversary : Cold Side Intake MYTHBUSTED


Ψάχνοντας για εισαγωγές που δουλεύουν σωστά στο Miata και διαβάζοντας τα γραφόμενα σε διάφορα forums είχα καταλήξει οτι η εργοστασιακή εισαγωγή είναι η καλύτερη. Μετά όμως από μια βόλτα με mx5 φίλου που φόραγε την εισαγωγή του Il Motorsport μπήκα στο τρυπάκι να δοκιμάσω κάτι και στο δικό μου μιάς και ο ήχος είναι πραγματικά εντυπωσιακός. Η πιό απλή λύση είναι η τοποθέτηση μίας φιλτροχοάνης στη μεριά του συνοδηγού, μακριά από το χταπόδι.

Αρχικά χρειάστηκε να κάνουμε λίγο χώρο για τη φιλτροχοάνη περνώντας από διαφορετικό σημείο το σωληνάκι του δοχείου ψυκτικού υγρού και τακτοποιώντας τα καλώδια του φαναριού. Για να φτάσει επίσης το καλώδιο του MAF και του αισθητήρα θερμοκρασίας έπρεπε να ανοίξουμε λίγο το προστατευτικό της πλεξούδας πρός τα πίσω. Στο τέλος εννοείται ξαναπερνάμε την πλεξούδα με μονωτική ταινία.



Μετά το test fit φτιάξαμε και μια βάση για το φίλτρο η οποία όμως να μπορεί να κουνιέται μαζί με το μοτέρ. Πιάνει στο πλαίσιο και στις βίδες στήριξης του MAF.



Τέλος πρίν βάλουμε το φίλτρο, ανοίξαμε τρύπα στο γωνιακό κολάρο για τον αισθητήρα θερμοκρασίας και τοποθετήσαμε ένα φιλτράκι στις αναθυμιάσεις του καπακιού βαλβίδων.



Το φίλτρο τοποθετήθηκε και βγήκαμε για δοκιμή. Ο ήχος του μοτέρ πλέον σε κάθε βύθισμα του γκαζιού είναι πορωτικός, σε κάνει να πατάς συνέχεια χωρίς λόγο απλώς και μόνο για να το ακούς. Από την άλλη πλευρά όμως η απώλεια ροπής στις μεσαίες ειδικά στροφές είναι επίσης αισθητή, χωρίς να παρατηρήσω κάποια βελτίωση στις ψηλές στροφές. Το φαινόμενο είναι αισθητό στις εξόδους των στροφών που θές ροπή για να ξεκολλήσεις. Δυστυχώς θα ξαναγυρίσω στο εργοστασιακό setup με λίγο βελτιωμένη την εισαγωγή αέρα στο φιλτροκούτι.

Και ένα βίντεο με τον ήχο της εισαγωγής στην δοκιμή:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου