Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

MX-5 10th Anniversary # Arrow Braces by CCR Works


Διαβάζοντας ξένα miatoforums, έπεσα στο review της ενίσχυσης των φτερών της BOSS FROG που τα ονομάζει Frog Arms. Οι Αμερικάνοι μιατάκηδες που το έβαλαν δηλώνουν εντυπωσιασμένοι σε βαθμό που με έκαναν να ψάξω τι παίζει στην αγορά. Και φυσικά η λύση βρέθηκε στον CCR Works από την Θεσσαλονίκη, στον ίδιο που έφτιαξε και το Roll Bar που έιχα βάλει στο παρελθόν.
Με λιγότερα από τα μισά χρήματα σε σχέση με τον BOSS που ζητάει 250$, είχα τις ενισχύσεις στην πόρτα μου.!



Μαζί με τις ενισχύσεις υπήρχε και όλο το hardware που χρειάστηκε στην τοποθέτηση και με το παραπάνω. Η τοποθέτηση αποδείχθηκε πολύ εύκολη με το δυσκολότερο σημείο να είναι η αφαίρεση προφυλακτήρα φτερών παρά οι ενισχύσεις. Ξεκινάμε το DIY για την τοποθέτηση των ενισχύσεων και στο τέλος θα γράψω και τις οδηγικές εντυπώσεις.!

Ξεκινάμε λοιπόν με τον προφυλακτήρα αφαιρώντας τις 10mm βίδες πάνω από το ψυγείο, τις βίδες στον πλαστικό θόλο και τα κλίπς μέσα στο εμπρός άνοιγμα.





Στη συνέχεια βγάζουμε το φτερό ξεβιδώνοντας περιμετρικά τις 10mm βίδες και βγάζοντας τα πλαστικά κλίπς από τον θόλο. Λίγο προσοχή σε αυτά τα καταραμμένα κλιπσάκια γιατί σπάνε.!







Τέλος, για να αφαιρεθεί το φτερό τραβάμε πρός τα πίσω και έξω το φλάς το οποίο βγαίνει εύκολα και μέσα θα δούμε ένα 10mm παξιμάδι. Αυτό είναι και το δυσκολότερο σημείο μιάς και είναι σε περίεργη θέση. Εμείς το βγάλαμε με μικρή καστάνια και προεκτάσεις, την οποία βάλαμε μέσα από την τρύπα του φλάς.



Το δύσκολο κομμάτι πέρασε, πάμε τώρα για την τοποθέτηση του arrow brace. Με την πόρτα κλειστή αφαιρούμε τις βίδες στους μεντεσέδες που χρειάζεται και τις 10mm βίδες μπροστά. Τοποθετούμε το arrow brace με τις νέες 13mm βίδες και ροδέλες που παρέχονται στις πόρτες και τις 10mm μακριές βίδες με τους αποστάτες και τα grover. Αφήνουμε όλες τις βίδες χωρίς σφίξιμο.







Με την βοήθεια κάποιου που θα κρατάει την πόρτα, σφίγγουμε τις βίδες στους μεντεσέδες ρυθμίζοντάς την να κλείνει στο σωστό ύψος. Στη συνέχεια σφίγγουμε τις δύο 10mm βίδες.
Με το arrow brace πλέον στην τελική του θέση, θα πρέπει να ανοίξουμε δύο τρύπες με τρυπάνι 8mm στο πάνω σημείο στήριξης. Στην μεριά του συνοδηγού θα χρειαστεί να ξεβιδώσουμε την ασφαλειοθήκη για να αποκτήσουμε πιό εύκολη πρόσβαση.





Από την μέσα μεριά τοποθετούμε το πλακάκι και από την έξω μεριά ανάμεσα στο arrow brace και το σασί τοποθετούμε από ένα spacer σε κάθε βίδα allen. Τις βίδες που είναι σε δυσπρόσιτο σημείο τις ενώσαμε με το allen με λίγη μονωτική ταινία για να μήν τις ψάχνουμε μέχρι να τις σφίξουμε.




Και το arrow brace είναι στην θέση του.! Τοποθετούμε φτερά και προφυλακτήρα με την αντίστροφη σειρά και εννοείται καθαρίζουμε το φτερό που σίγουρα θα είναι γεμάτο χώμα και φύλλα.!! Έτοιμοι για το πρώτο test drive..




Με μεγάλη περιέργεια μπήκα στο αυτοκίνητο για δοκιμή στην γνώριμη ορεινή διαδρομή - δικαστήριο. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο στενό καταλάβαινα ήδη διαφορά στον τρόπο που περνάει πάνω από τις λακούβες, χωρίς θορύβους πλέον. Στις ίδιες λακούβες που άκουγα μικρο τριγμούς τώρα περνάει σαν να μην υπάρχουν. Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως ήταν στο βουνό. Ένιωθα το εμπρός μέρος πολύ πιό στιβαρό ενώ άκουγε στις κινήσεις του τιμονιού πολύ πιό άμεσα. Δεν παρατήρησα αλλαγή στην ισορροπία του αυτοκινήτου, το τιμόνι όμως ήταν πιό ακριβές γεγονός που έδινε πολύ μεγαλύτερη σιγουριά να ανεβάσεις ρυθμό σε σχέση με πρίν. Ασχέτως με το αν θα βελτιώσει του χρόνους στην πίστα, η οδηγική αίσθηση βελτιώθηκε δραματικά που είναι πιστεύω και το βασικότερο στο Miata είτε πρόκειται για βελτιωμένο είτε για stock. Σε συνδυασμό με την βελτίωση της άνεσης θα έλεγα οτι είναι μια πολύ value for money κίνηση με κόστος 120ευρώ.!!

Προτείνεται ανεπιφύλακτα για όλους τους ψαγμένους Μιατάκηδες.!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου