Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

MX-5 10th Anniversary # SoftTop VS HardTop / WhiteLine Bushings


Στην τελική ευθεία λοιπόν για αρκετή οδήγηση στην πίστα μέσα στον Δεκέμβρη, έγιναν μερικές μικρές αλλαγές. Η πρώτη ήταν η αφαίρεση της κουκούλας βινύλιου που είχε το αυτοκίνητο από το 1999 και πλέον είχε ανοίξει σε αρκετά σημεία και η αντικατάστασή της με το εργοστασιακό Hard Top.





Η διαδικασία αφαίρεσης της κουκούλας είναι εύκολη με αρκετά 10mm παξιμάδια περιμετρικά και τρείς 14mm βίδες στο πλάι οι οποίες πιάνουν τον μεταλλικό σκελετό. Λίγο προσοχή στην αφαίρεση του rainrail ειδικά στα NB γιατί είναι πλαστικό και σπάει εύκολα.



Το βάρος που μέτρησα ήταν 20 κιλά η κουκούλα με τις βάσεις και τον σκελετό της και 22 κιλά το Hardtop με τις δικές του βάσεις. Λόγω rollbar, τα εργοστασιακά πλαινά κλείστρα του Hardtop δεν χώραγαν και έτσι πήρα τις fixed πλαινές βάσεις της Jass Performance. Τις ίδιες βάσεις φτιάχνει και ο CCR Works στην Θεσσαλονίκη σε καλύτερη τιμή μάλιστα, αλλά δυστυχώς το έμαθα αργά.



Σε συνθήκες πίστας δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, στην πόλη όμως νιώθω οτι έχει δέσει το αμάξι ενώ και ο θόρυβος έχει μειωθεί αισθητά. Σε ταχύτητες πάνω από 140χλμ κάνει ένα σφύριγμα το οποίο μάλλον είναι από λάθος τοποθέτηση και το ψάχνω.

Επόμενη αλλαγή ήταν η αντικατάσταση των νέων IL Motorsport σινεμπλόκ των εμπρός πάνω ψαλιδιών, με ακόμα πιό νέα έκκεντρα σινεμπλόκ της WhiteLine. Αυτό έγινε γιατί στην ευθυγράμμιση το εμπρός camber τερμάτιζε στις -2 μοίρες ενώ εγώ ήθελα παραπάνω.




Ξανά το αμάξι σε τρίποδα λοιπόν, λύσιμο τα ψαλίδια και πρεσάρισμα των καινούριων με την βοήθεια του Μπάμπη από το Stamoulis Service στην Παλλήνη.



Μετά την τοποθέτηση έγινε επίσκεψη στην ευθυγράμμιση του Τσιάκαλος Ελαστικά, με τον Βασίλη και τον Ηλία να με ανέχονται για ένα 5ωρο session ευθυγράμμισης και σεταρίσματος της ανάρτησης.


Με τα νέα σινεμπλόκ πρεσαρισμένα στην θέση για μέγιστο Camber, προέκυψε ένα θετικό και ένα αρνητικό. Το θετικό είναι οτι τα νέα σινεμπλόκ επιτρέπουν πολύ παραπάνω Camber απ'οτι πραγματικά θέλουμε (-3.5 μοίρες ) άρα και περισσότερο Caster στην τελική ρύθμιση. Το αρνητικό είναι οτι το εμπρός μετατρόχιο στένεψε περίπου 10 χιλιοστά, το οποίο βέβαια μπορώ να διορθώσω με έναν αποστάτη αλλά παράλληλα άλλαξε και το roll center. 



Την επίδραση όλων των παραπάνω θα την δούμε στην πίστα των Σερρών, σε πολύ λίγες μέρες αν το επιτρέψει και ο καιρός.! Θα υπάρξει ενημέρωση εδώ αλλά και πολλά video στο Empty Pocket κανάλι στο Youtube : https://www.youtube.com/user/vdsracing21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου