Ο πρώτος αγώνας του HTTC και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έγινε το Σαββατοκύριακο που πέρασε στην πίστα των Μεγάρων. Η ανοδική πορεία σε συμμετοχές αλλά και θεατές συνεχίστηκε και αυτή τη φορά με ενδιαφέροντα νέα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες, ενώ η πίστα πραγματικά γέμισε με κόσμο και τις δύο μέρες. Μια μικρή γιορτή του motorsport λοιπόν που δείχνει ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τον χώρο της πίστας, γεγονός που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν ώστε κάποια στιγμή να αποκτήσουμε και τις κατάλληλες υποδομές στις οποίες υστερούμε σημαντικά προς το παρόν.
Για τον αγώνα αυτό είχα αφιερώσει πολλές ώρες προσωπικής εργασίας στο αυτοκίνητο ώστε να το βελτιώσω όπου μπορώ, με κύριο σημείο την αεροδυναμική βελτίωσή του όπως περιγράφω και στο προηγούμενο άρθρο. Εκτός από την αεροδυναμική βελτίωση έβαλα και ένα σετ αρκετά μεταχειρισμένα Nankang AR-1 σε διάσταση 225/45/15 για δοκιμή.
Οι πρώτοι αναγνωριστικοί γύροι την Παρασκευή δεν έδειξαν μεγάλη βελτίωση σε σχέση με το 1.11.0 που είχα ήδη πετύχει, με αρκετά προβλήματα στο setup. Εκμεταλλευόμενος το καθεστώς open pit lane που υπήρχε δοκίμασα αρκετά πράγματα μέχρι που αργά το απόγευμα έφτασα σε ένα καλό επίπεδο γράφοντας και τον πρώτο μου γύρο οριακά στα 10ρια με 1.10.96.
Σάββατο πρωί ραντεβού από νωρίς με το Empty Pocket Team και αναχώρηση για την πίστα με πολύ καλή ψυχολογία. Με θερμοκρασία στους 17 βαθμούς και λιακάδα οι συνθήκες ήταν σχεδόν ιδανικές ενώ η συνεχής ροή αγωνιστικών ανέβαζε συνέχεια τα επίπεδα πρόσφυσης.
Το πρώτο 5γυρο σκέλος του αγώνα ήταν αρκετά καλό αλλά όχι πολύ γρήγορο αφού ακόμα υπήρχαν προβλήματα κυρίως ελκτικής πρόσφυσης στις εξόδους των στροφών τα οποία με καθυστερούσαν αρκετά. Επίσης ακόμα δεν είχα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις αεροδυναμικές βελτιώσεις που είχα κάνει. Ολοκλήρωσα το session με χρόνο 5:56:571 και best lap 1:10:96.
Το απόγευμα του Σαββάτου βρήκε όλη την ομάδα παραδοσιακά πλέον να αναλύει τηλεμετρίες και βίντεο, κάτι το οποίο ήταν τελικά πολύ εποικοδομητικό για όλους μας, αφού την Κυριακή βελτιώσαμε την απόδοσή μας αισθητά.
Μετά από κάποιες αλλαγές στο στήσιμο αλλά κυρίως στο οδηγικό κομμάτι το δεύτερο σκέλος του αγώνα την Κυριακή ήταν πολύ καλό, με συνεχόμενους γύρους στο 10, βελτιωμένο 5γυρο στο 5:54:532 και νέο Best Lap στο 1.10.62 για την μπλέ σαύρα.!!
Χαρακτηριστικά, στο apex της Κ3 πλέον το αμάξι περνάει με 130χλμ βάσει δεδομένων από το RaceChrono και φρενάρει άνετα για την Κ4. Η πίσω αεροτομή και το splitter τελικά έκαναν εμφανή διαφορά στην οδηγική αίσθηση ειδικά στις γρήγορες στροφές όπου έδιναν σιγουριά αλλά και αποτελεσματικότητα, αν και τελικά σε απόλυτο χρόνο το κέρδος ήταν λιγότερο από 1". Μεγάλο ρόλο σε αυτό βέβαια παίζει και η πίστα, η οποία δεν έχει γρήγορες στροφές και flow, οπότε σε άλλη πίστα όπως π.χ στις Σέρρες το κέρδος θα είναι σίγουρα μεγαλύτερο. Κάποια προβλήματα παρέμειναν και έχουν καταγραφεί για να βελτιωθούν στην συνέχεια, όπως για παράδειγμα το ύψος στο οποίο είχε στερεωθεί το splitter το οποίο ήταν χαμηλό για τις συνθήκες των Μεγάρων και έβρισκε σε πολλά σημεία.
Απολαύστε το incar video με την προσπάθειά μας :
Στην ίδια κατηγορία με εμένα, στην Sport B, έτρεξε και ο Γιώργος με το K swaped MR2 του αδερφού του Μιχάλη, ο οποίος με την σειρά του είχε δηλώσει στην Extreme.
Ο Γιώργος έχει αρκετή εμπειρία από αγώνες Kart αλλά ήταν μόλις η δεύτερη επαφή του με την πίστα των Μεγάρων. Ξεκίνησε τις δοκιμές από νωρίς την Παρασκευή και πολύ γρήγορα έπεσε από το 1.14 στο 1.10 καθώς σιγά σιγά εξοικειωνόταν με την πίστα και το αυτοκίνητο.
Έκανε πολύ καλή εμφάνιση και στα δύο σκέλη αγώνα με σταθερή και γρήγορη οδήγηση και κατάφερε να κερδίσει την δεύτερη θέση της κατηγορίας πίσω από το έτερο κεντρομήχανο Lotus Elise 111R του βετεράνου σπεσιαλίστα Μάνου, ο οποίος τελικά δεν φοβήθηκε τα απειλητικά μηνύματα που του στέλναμε τις προηγούμενες μέρες και μας πέρασε. Την πορεία του Γιώργου θα παρακολουθήσουμε και στην συνέχεια μίας και σκοπεύει να ακολουθήσει τους αγώνες του MR2 Cup στην Αγγλία.!
Μια ακόμα πολύ δυνατή εμφάνιση έκανε και ο Μιχάλης με το γνωστό πλέον μαύρο Κ20 MR2 στην κατηγορία Extreme. Δυστυχώς αυτή τη φορά έλειπε το αγαπημένο μας Subaru Impreza του φίλου Γαζετά αλλά υπήρχε ένα πολύ γρήγορο και καλοφτιαγμένο Nissan 350Z με το οποίο είχαν ωραία μάχη και διατήρησε το ενδιαφέρον ψηλά, παρά τις λίγες συμμετοχές στην κατηγορία.
Κατά την διάρκεια του τριημέρου το MR2 αντιμετώπισε διάφορα προβλήματα με φρένα και βάσεις μηχανής, με την βοήθεια όλων όμως και κυρίως του Empty Pocket Team Manager Μάνου Μαστραντωνάκη καταφέραμε να τα λύσουμε έγκαιρα και το αμάξι να τρέξει σε όλα τα σκέλη με επιτυχία πετυχαίνοντας και Best Lap 1.06.1 στα χέρια του Μιχάλη.
Πλέον Γεωργιάδης και Γαζετάς ισοβαθμούν στην κορυφή της Extreme και αναμένουμε με αγωνία την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια που αξίζει να σημειωθεί είναι αυτή του Σωκράτη Σταύρου και της ομάδας του, ο οποίος μετά το αγωνιστικό σκέλος του Σαββάτου είχε πρόβλημα με το μοτέρ το οποίο κατάφερε και άλλαξε την ίδια μέρα έτσι ώστε να τρέξει απροβλημάτιστα την Κυριακή κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία Sport Γ και την τρίτη θέση γενικής.
Πέρα από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι για το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος, μια ακόμα πολύ ευχάριστη πτυχή του αγώνα ήταν η παρουσία πολλών φίλων, παλιών και νέων, οι οποίοι ήταν εκεί για να υποστηρίξουν τις Empty Pocket προσπάθειες αλλά και να χειροκροτήσουν τις υπόλοιπες συμμετοχές. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν σε όλα τα φιλαράκια που βοήθησαν κατά την προετοιμασία και σε όλα τα φιλαράκια που ήρθαν στην πίστα το τριήμερο του αγώνα.!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε αυτούς που μας στηρίζουν σταθερά με πρώτο και καλύτερο το ενεργειακό ποτό XS POWER DRINK. Το XS είναι ένα προϊόν που σταδιακά μπαίνει στην αγορά αλλά πολλοί είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και στον χώρο των Pits μας.
Για όποιον ενδιαφέρεται να το προμηθευτεί από τώρα, μπορεί να το κάνει με ένα κλίκ ΕΔΩ. Στηρίξτε με τον τρόπο σας αυτούς που με την σειρά τους στηρίζουν και εμάς.!
Σταθερά στο πλευρό μας και τα ελαστικά - ευθυγραμμίσεις Τσιάκαλος αλλά και η S.O Automake για φανοποιεία και detailing.!
Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι από τους αγαπητούς φίλους Λελέκη Νότη, Πρίσκο Παναγιώτη, Λόγιο Δημήτρη, Παναγιωτόπουλο Πέτρο αλλά και από την λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α και τα site time2rally.gr, automotopatras.gr σε συνεργασία με το photorallypress.
Μερικές φωτογραφίες που τράβηξα από τον χώρο των pits :
Κάποια video που δημοσιεύτηκαν με ωραίο υλικό από τον αγώνα :
Ο επόμενος αγώνας θα είναι αρχές Μαΐου στον οποίο αν όλα πάνε καλά θα δώσουμε το παρόν και μάλιστα ακόμα πιο δυνατοί.!
Καλημέρα... πολύ ωραίο το blog σου! το παρακολουθώ αρκετά τον τελευταίο καιρό! Έχω και εγώ ένα mx5 nbfl με πολύ diy!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι έχω κάποιες προσωπικές αυτοκινητιστικες ερωτήσεις που θα ήθελα να σου κάνω.
Αν μπορείς στείλε μου στο antony.3dart@gmail.com
Έχεις mail.!
Διαγραφή