Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

Empty Pocket Trackday @ Serres Circuit # featuring MX-5 / S2000 / MR-2 Track Warriors


 Επιστροφή στην πίστα των Σερρών μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα λόγω Covid αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Η προηγούμενη επίσκεψη τον Μάρτιο μου είχε δώσει να καταλάβω τι αλλαγές ήθελε το αυτοκίνητο για να αποδώσει καλύτερα, τις οποίος προσπάθησα να κάνω.




Αρχικά ήθελε λίγο παραπάνω αεροδυναμικό grip μπροστά, γι'αυτό και έφτιαξα diy difusers για το splitter από πολυεστέρα, ενώ αύξησα λίγο και την έκταση του splitter πρός τα εμπρός. Η πίσω αεροτομή έμεινε όπως ήταν ενίσχυσα όμως την έδρασή της, η οποία είχε καταρρεύσει στην τελευταία επίσκεψη.



Τέλος έγινε και μια ευθυγράμμιση για παραπάνω πλευρικό grip το οποίο βελτιώθηκε δραματικά και με τα νέα semi slick ελαστικά Dunlop Direzza Dz03G σε διάσταση 215/50/15.








Αυτή τη φορά μαζεύτηκε μεγάλη Empty Pocket ομάδα με πολύ όμορφα και ξεχωριστά αυτοκίνητα ο κάθε ένας. Θα αναφερθούμε στις προσπάθειες των παιδιών στο τέλος του άρθρου. Το ταξίδι ξεκίνησε Παρασκευή απόγευμα οδικώς με το κομβόι των ιαπωνικών roadsters να τραβάνε παντού τα βλέμματα. Το βράδυ μας βρήκε στις Σέρρες για ένα γρήγορο χαλαρωτικό ποτό και στην συνέχεια στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.



Η μπλέ σαύρα και τις δύο μέρες στην πίστα ήταν άψογη, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μερικές αλλαγές στο valving της ανάρτησης, στην κλίση του φτερού πίσω και στο ύψος του splitter που έγιναν από το δεύτερο κιόλας session ήταν αρκετές για να έρθει η ισορροπία του αυτοκινήτου ακριβώς στο σημείο που ήθελα. Πραγματικά το setup ήταν πολύ κοντά στο τέλειο με το αυτοκίνητο να είναι φιλικό στο όριο, να βγάζει πολύ κράτημα και να είναι άμεσο στις αντιδράσεις του. 



Σύντομα οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν και τα driving score από το VPR να ανεβαίνουν.! Ήδη μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου είχαμε γράψει 1:29:6 και 81,3% driving score.! Η όρεξη είχε ανοίξει πραγματικά για ακόμα καλύτερες επιδόσεις αλλά και κυριολεκτικά για φαγητό στις πολύ καλές τοπικές ταβέρνες.



Την Κυριακή το πρωί ένα πυκνό πέπλο πάχνης είχε καλύψει την πίστα των Σερρών το οποίο δημιουργούσε ένα όμορφο σκηνικό αλλά μας καθυστέρησε αφού περιμέναμε να καθαρίσει. Με την πρώτη ευκαιρία μπήκα και αμέσως κατάλαβα οτι η πίστα έχει πολύ καλό grip ενώ τα curbs γλιστρούσαν λίγο παραπάνω από την υγρασία. Δύο γύροι ζέσταμα και στην συνέχεια ταυτότητα στο στόμα και το attack ξεκινάει.!



Ο πρώτος γύρος είναι νέο προσωπικό PB με 1:29:3 νιώθω το αμάξι όμως πολύ καλό και συνεχίζω για δεύτερο συνεχόμενο γύρο στο όριο. Το πέρασμα από Κ1-Κ2 βγαίνει καθαρό με αρκετή φόρα, το trail και η έξοδος στην K5 πετυχαίνει και μου δίνει την δυνατότητα να μπώ τέρμα γκάζι στο εσάκι των K6-Κ7-Κ8 αλλάζοντας σε 4η με flat shift. Τοποθετώ το αμάξι σωστά για τα φρένα της 10 και κάνω καλή είσοδο αν και φρενάρω παραπάνω απ΄όσο έπρεπε, λίγος χρόνος χάθηκε εκεί αλλά ακόμα ο ρυθμός είναι καλός. Υπομονή στην Κ11-Κ12 με σωστή κλειστή γραμμή και γεμίζουμε 4η φτάνοντας στην Κ13 με πολλά χιλιόμετρα στην οποία φυσικά κάνουμε turn in με το γκάζι στο πάτωμα προσκυνώντας την κατανομή και την ανάρτηση της Μιατάρας που κρατάει τρελά χιλιόμετρα μέσα σε κάθε καμπή. Μέτριο πέρασμα από Κ14-Κ15 και βγαίνουμε στην ευθεία, στην οποία από την χαρά μου χάνω την αλλαγή από 4η σε 5η και τερματίζω το γύρο με επιβράδυνση αλλά με νέο τρελό προσωπικό ρεκόρ γύρου στο 1:29:2.!! Απολαύστε το incar :



Είναι αυτή η μαγική στιγμή που τόσες ώρες εργασίας στο αυτοκίνητο, τόσες ώρες σκέψης, χρημάτων και άλλων πραγμάτων που γνωρίζουν πολύ καλά οι petrolheads ξαφνικά τους δίνει νόημα και αξία. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι αυτές που μπαίνουν στο μυαλό όταν πήζει από τα προβλήματα της καθημερινότητας και αμέσως το καθαρίζουν και το ηρεμούν. Και ακόμα καλύτερα, όταν αυτές τις στιγμές μπορώ να τις μοιράζομαι με καλούς φίλους στην πίστα αλλά και μαζί σας μέσω αυτού του blog.


Πάμε να δούμε τι έκαναν λοιπόν και οι υπόλοιποι Empty Pockets το σαββατοκύριακο αυτό. Ξεκινάμε με τον πρωτοεμφανιζόμενο στην πίστα των Σερρών Κωνσταντή με το πανέμορφο S2000.





Με αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα, 240 άλογα μετρημένα στις πλύμνες, 100 κιλά ελάφρωμα και αεροτομή-splitter και καινούρια semi slick ελαστικά το αυτοκίνητο ήταν ένα όνειρο. Ο Κωνσταντής έδειξε τον σεβασμό που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ξεκίνησε επιφυλακτικά και ανέβαζε ρυθμό σταδιακά, όσο αποκτούσε και εμπιστοσύνη. Το πιο χρήσιμο εργαλείο για εκείνον ήταν το VPR, με το οποίο έβλεπε πώς βελτιώνεται η οδηγική του απόδοση σε κάθε session. 

Στο τέλος ξεχάσαμε τελείως το χρονόμετρο και το μόνο που είχε σημασία ήταν η βελτίωση στην οδήγηση η οποία ομολογουμένως ήταν εντυπωσιακή αφού ανέβηκε από το 44% σχεδόν στο 70%. Για εμένα και την ομάδα που εξελίσσουμε το VPR αυτή ήταν η μεγαλύτερη επιβράβευση αφού βλέπαμε τον φίλο μας να φεύγει ευτυχισμένος από την πίστα, σαφώς βελτιωμένος οδηγικά και με όρεξη να επιστρέψει για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο!



Ο κουμπάρος του Κωνσταντή, ο γνωστός σε πολλούς πλέον Αντώνης με το turbo miata τελικά νίκησε στην ενδοκουμπαρική κόντρα, και αυτός με εντυπωσιακή βελτίωση μέσα στο διήμερο. Το Σάββατο έφαγε ένα σετ ελαστικά μαθαίνοντας την πίστα αν και έχασε κάποιους γύρους αντιμετωπίζοντας ένα μικρό πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου το οποίο τελικά βρήκε και έλυσε.






Κατάφερε να πέσει στο 1:31 ενώ ήδη έχει καταλάβει τις αλλαγές που πρέπει να κάνει στο αμάξι για να το κάνει ακόμα καλύτερο. Το εντυπωσιακό αυτό αμάξι είχα την τύχη να οδηγήσω και εγώ για δύο γύρους από τους οποίους παραθέτω το incar video που τραβήξαμε :



Και περνάμε στην δεύτερη μπλέ σαύρα της παρέας.





Ο Γιάννης με το σχεδόν εργοστασιακό 10th Anniverasy NB, μετά τα Μέγαρα δεν κρατήθηκε και ανέβηκε μαζί μας και στην πίστα των Σερρών. Ξεκίνησε να πιέζει από το πρώτο κιόλας session αφού η ανάρτηση της Flyin Miata, τα Carbotech XP10 τακάκια και τα φρέσκα Nankang AR-1 του έδιναν εμπιστοσύνη να το κάνει. Πολύ πιθανό να δούμε κάτι μοναδικό μηχανολογικά από αυτό το αμάξι στο άμεσο μέλλον για έξτρα δύναμη, η οποία σε συνδυασμό με τις καλές οδηγικές του ικανότητας θα έχει σαν αποτέλεσμα να δούμε κορυφαίους χρόνους και VPR driving scores, περιμένουμε την συνέχεια με ανυπομονησία.!



Στο Empty Pocket crew αυτή τη φορά είχαμε και συμμετοχή με μηχανή. Ο Αντώνης άφησε στο γκαράζ το S2000 και ήρθε με το CBR600 για να μας χαρίσει εντυπωσιακά περάσματα.! Pure motorport φάση είτε πρόκειται για τέσσερεις τροχούς είτε για δύο. Αρκεί να είναι Honda... :O)



Και περνάμε στους αγαπημένους μας κεντρομήχανους φίλους ξεκινώντας από τον purίστα Μάνο με το κόκκινο 2ΖΖ MR2. Έγραψε πολλούς γύρους, πήρε φίλους για δικάβαλες βόλτες ενώ το σημείο που έλαμψε το ταλέντο του ήταν όταν έδινε παραγγελία στην ταβέρνα όπου κλασσικά πήρε όλο τον κατάλογο.



Και last but not least που λένε και στο χωριό μου φτάνουμε στο κεντρομήχανο πριόνι του Μιχάλη, το οποίο θα οδηγούσε για κάποια sessions και ο Βασίλης. Το συγκεκριμένο αμάξι λόγω έλλειψης χρόνου πρίν το ταξίδι, το ετοιμάζαμε κυριολεκτικά μέχρι την στιγμή που φύγαμε. Γνωστό από τις εντυπωσιακές του επιδόσεις στην πίστα των Μεγάρων για πρώτη φορά ανέβηκε στις Σέρρες κυρίως για να πάρουν τα παιδιά μια αρχική αίσθηση και να ετοιμαστεί καλύτερα για τις επόμενες επισκέψεις. 


Είχαμε φτιάξει ένα σχετικά επιθετικό splitter το οποίο όμως τελικά δεν λειτούργησε όπως θέλαμε με αποτέλεσμα τελικά να το αφαιρέσουμε τελείως. Έγιναν επίσης δοκιμές σε διαφορετικά λάστιχα αλλά και ρυθμίσεις ανάρτησης μαζεύοντας σημαντικά δεδομένα σε συνδυασμό με τα δεδομένα που έπαιρναν από το VPR σε κάθε session. Το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1:28:2 με semi slick ελαστικά όμως σίγουρα υπάρχει περιθώριο για παρακάτω. Η ομάδα οδήγησε, έμαθε και θα επιστρέψει δυνατή και μάλιστα σχετικά σύντομα.!

Ένα αξέχαστο θα έλεγα τριήμερο στην πίστα των Σερρών, με δύο μέρες στρίψιμο στο όριο, 1200χλμ ταξίδι, καλό φαγητό και ακόμα καλύτερη παρέα έφτασε στο τέλος του. Ευχόμαστε να βρεθούμε σε θέση να το επαναλάβουμε το συντομότερο δυνατό.!



Μείνετε συντονισμένοι γιατί σύντομα θα γράψουμε για τις νέες Empty Pocket αγωνιστικές περιπέτειες του Τίμου στο Ελληνικό πρωτάθλημα ταχύτητας αλλά και του Γιώργου στο Βρετανικό 750Club MR2 championshop! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου