Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

MX-5 10th Anniversary # Serres Racing Circuit # 1.34.69


1160χλμ ταξίδι, 2 μέρες στρίψιμο στην πίστα, καλό φαγητό και η καλύτερη παρέα..ένα γεμάτο motorsport τριήμερο ολοκληρώθηκε και πλέον με γεμάτες μπαταρίες είμαστε έτοιμοι για την συνέχεια.



Αναχώρηση από την Αθήνα Παρασκευή μεσημέρι, χαλαρά με ταχύτητα 110-130χλμ και κατανάλωση 6.5-6.8lt/100km, ο άγραφος τελικά βοήθησε και στην οικονομία σε cruising ρυθμούς ακόμα και με semi ελαστικά. Μικρή στάση στην Θεσσαλονίκη για λίγο fine tuning στον Megasquirt από τον Κωνσταντίνο(Akina_Downhill) και αναχώρηση με βροχή και ομίχλη για Σέρρες όπου επιτέλους έφτασα το βράδυ.



Σάββατο πρωί φρέσκος, regroup με την παρέα των πιστάκηδων και άφιξη στην πίστα με τον ήλιο να κάνει την εμφάνισή του και να στεγνώνει σιγά σιγά το οδόστρωμα. Επιστροφή στην πίστα ώς οδηγός μετά από 5 χρόνια, με διαφορετικό τάπητα σε σχέση με τότε και με πισωκίνητο αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Οπότε...ξεκινάμε από το μηδέν.!



Από τους πρώτους γύρους κατάλαβα ότι η πίστα είναι αρκετά διαφορετική σε σχέση με αυτά που θυμόμουν και ξεκίνησα σιγά σιγά τους γύρους για να εξοικειωθώ, μαζί και με τον Νίκο(Baxi) που από την θέση του συνοδηγού μου έδινε χρήσιμες πληροφορίες. Το απόγευμα του Σαββάτου είχα φτάσει μέχρι το 1.34.9 και ήξερα ότι ακόμα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.



Την Κυριακή το πρωί σε #maximumattack mode, βγάζω και κάθισμα συνοδηγού για -10 κιλά και +10 πόντους στην ψυχολογία και ετοιμάζομαι να μπώ όταν σπάει ένα OPC και γεμίζει η πίστα λάδια σε αρκετά σημεία και μάλιστα πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Η διοργάνωση άψογη, ξεκίνησε τον καθαρισμό αμέσως αλλά χάθηκε αρκετός χρόνος. 



Στο επόμενο session φυλαγμένα σχετικά βγήκαμε για ζέσταμα παρέα με τα δύο Turbo Miata του Λεωνίδα και του Γιώργου, φανταστικό συναίσθημα με τα δύο φιλαράκια μου και τα πολύ καλά βελτιωμένα αυτοκίνητά τους, και ξεκίνησαν οι γρήγοροι γύροι αφού πρώτα παίξαμε λίγο. To 34.9 έγινε 34.8 και στον τελευταίο γύρο έγινε 1.34.69.!

Video :


Ικανοποιημένος από το Best Lap ήρθε η ώρα για χαλαρούς γύρους με φίλους. Πρώτη βόλτα κάναμε με τον Κωνσταντίνο, δικαιωματικά αφού έκανε φανταστική δουλειά με τον εγκέφαλο και μάλιστα συνέχισε να ασχολείται όλο το διήμερο με το αυτοκίνητο φτιάχνοντας και "Track" χάρτη αφού πρώτα μελέτησε τα Logs του Σαββάτου. Τον ευχαριστώ ξανά και εδώ για την πολύ καλή δουλειά του που φάνηκε στα Μέγαρα, στις Σέρρες αλλά και στον δρόμο με χαμηλή κατανάλωση και άψογη λειτουργία. Στην συνέχεια Χριστόφορος και Μίλτος, με μόνιμο χαμόγελο στα χείλη.!!




Video :

Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω για μία ακόμα φορά τον Φώτη από το Kogas Garage που με βοήθησε, όταν εντοπίσαμε ένα κολάρο νερού που είχε κάνει μια μικρή τρύπα και έχανε ψυκτικό. Η ομάδα της Energie Racing Parts και της Tuning Zone μας έδωσε ένα κολάρο που είχαν spare και ο Φώτης το άλλαξε και έκανε εξαέρωση στο αμάξι για να είναι έτοιμο να γυρίσει και στην Αθήνα.



Πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο Αντώνης(Tony_L) με το S2k, ο οποίος βελτίωσε δραματικά το προηγούμενο personal best lap του και έπεσε στο 1.31.5 . Είναι σαφές οτι το αυτοκόλλητο των Empty Pocket Racers τον βοήθησε ψυχολογικά να πετύχει αυτόν τον χρόνο.!



Το αυτοκόλλητο έκανε πολύ καλή δουλειά και στην Cayman S του Νίκου(NiMa), ο οποίος επίσης βελτίωσε το best lap του γράφοντας 1.34.0 με το εργοστασιακό κεντρομήχανο Porsche. Το αυτοκίνητό του το οδήγησε και ο Νίκος (Baxi) και σχολίασε ότι απαιτεί πολύ δουλειά από τον οδηγό και πολύ διαφορετικές γραμμές και χειρισμό σε σχέση με το RX8 που έχει ο ίδιος, το οποίο βέβαια κάνει και την οδηγική εμπειρία αρκετά ενδιαφέρουσα.




O Κουβελάς δεν έβαλε αυτοκόλλητο και δεν κατάφερε να σπάσει το 1.30 που είχε σαν στόχο, έγραψε πολλούς γύρους όμως για μία ακόμη φορά με το εντυπωσιακό S2k SC. Μπήκα για κάποιους γύρους σαν συνοδηγός και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με το μοτέρ αρχικά που τραβάει δυνατά και προοδευτικά αλλά και με το στήσιμο του αυτοκινήτου που έβγαζε αρκετή πρόσφυση και ήταν φιλικό στο όριο παρά την δύναμή του.!



Ο Λεωνίδας με το Turbo Miata με ελαφρώς αναβαθμισμένο το μοτέρ σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψη αλλά και πολλές αεροδυναμικές επεμβάσεις για αύξηση του downforce και μείωση του drag, βελτίωσε και αυτός αρκετά τον χρόνο του στο 1.31.5 χρησιμοποιώντας τα τελειωμένα πλέον R888. Θα δούμε όμορφα πράγματα από αυτό το αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον..







Στο χαμηλό 31 κατάφερε να γυρίσει και το Turbo NBfl του Γιώργου (GeoNRG) ο οποίος είχε μια άτυχη στιγμή το Σάββατο όταν ξεκούμπωσε το καπό και έκανε ζημιά στο αυτοκίνητο, με την βοήθεια της ομάδας της Energie Tuning όμως την επόμενη μέρα ήταν και πάλι ετοιμοπόλεμος.! 




Η ομάδα της PB Motorsport έδωσε δυναμικό παρόν με αρκετά πολύ καλά εξελιγμένα αυτοκίνητα, Honda Civic, S2k αλλά και MX-5 NC SC.! Το Civic του Τσολιά, με οδηγό τον Σίμο έγραψε τον γρηγορότερο χρόνο του trackday με 1.23.89.








Παρών και το Γαλλικό χωριό με τα Renault, από τα οποία ξεχώρισε το Megane RS του Johnny Service το οποίο έφτασε μέχρι το 1.30.6.





Βίντεο με ρεπορτάζ από τοπικό κανάλι :



Λίγες φωτογραφίες που πρόλαβα να τραβήξω από τα pits :





























Περάσαμε πολύ όμορφα, γεμίσαμε από οδήγηση και τώρα συνεχίζουμε με συντήρηση και βελτίωση του αυτοκινήτου για τα επόμενα.!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου