Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

EmptyPocketRacers Endurance Team 2020 # 4 Hours Of Serres # part.1


Με την ανακοίνωση της αναβίωσης του θεσμού του αγώνα αντοχής στην πίστα των Σερρών, αμέσως τα chat των Empty Pockets πήραν φωτιά. Έπεσαν διάφορες ιδέες στο τραπέζι όμως υπολογίζοντας το συνολικό πακέτο δεν μπορούσαμε να βρούμε κάτι που να δουλεύει. Πάνω που είχαμε απογοητευτεί και η συμμετοχή μας θα έμενε απλά σαν μια σκέψη, ο Χρήστος έδωσε την λύση. ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ MR2 ΜΟΥ.!! Ναι ρε Χρηστάρα, αλλά το MR2 σου είναι τελείως μαμά και επίσης το μοτέρ που έχει δεν θα βγάλει ούτε γύρο. Αμέσως τηλέφωνο στον Μιχάλη ο Χρηστάρας να του εξηγήσει την κατάσταση. Ο Μιχάλης ακούει την ιδέα, την επεξεργάζεται και στο μεταξύ μιλάει και με τις παλιές καραβάνες στον χώρο των κεντρομήχανων, τον Γιώργο και τον Ανδρέα.


Μετά από λίγο η τετράδα έχει βρεί λύση για όλα. Ή έστω για σχεδόν όλα... Ξεκινάμε για αλλαγή μοτέρ με ένα μαμά 1ZZ που βρέθηκε από αμάξι φίλου που  έδωσε το δικό του σε κομμάτια. Αμάξι και μοτέρ παραδόθηκαν στον Άκη της AG Service για μεταμόσχευση αλλά και γενικό έλεγχο των υπόλοιπων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου. Επίσης τοποθετήθηκε ένα ψυγείο λαδιού για ευνόητους λόγους.



Ο Άκης κάνει το χρέος του και παραδίδει το αυτοκίνητο με το νέο μοτέρ. Ο Χρήστος το παίρνει για δοκιμή και πραγματικά το αισθάνεται καλύτερο από ποτέ, αυτό μέχρι να βρεθεί ένα πεζοδρόμιο μέσα στη μέση του δρόμου (κοίτα να δείς κάτι πράγματα..) και το ολόφρεσκο MR να βρεθεί με στραβωμένα ψαλίδα. Η ομάδα κρατάει την ψυχραιμία της, άλλωστε τα ανταλλακτικά υπάρχουν, και οργανώνεται για να το φτιάξει ξανά.


Το αμάξι μπαίνει στην γιάφκα του Μιχάλη και ξεκινάει το extreme makeover. Το εργοστασιακό χτυπημένο MR2 μπαίνει σε εντατική δίαιτα ενώ επισκευάζεται και η ζημιά στο χτυπημένο άκρο. Όταν λέμε δίαιτα μιλάμε για hardcore πράγματα, με γνώμονα απλώς να παραμείνει ασφαλές και λειτουργικό μέσα στην πίστα, όλα τα άλλα έξω.! Τα κατσαβίδια και οι καστάνιες παίρνουν φωτιά και τα κιλά πέφτουν κατακόρυφα στο ήδη ελαφρύ ιαπωνικό κεντρομήχανο.








Ο Άγγελος τοποθετεί rollbar χορηγία του Μάνου, μπαίνει αγωνιστικό κάθισμα, ζώνες και τιμόνι ενώ ο Μιχάλης βάζει από το δικό του MR2 ελαφρωμένες πόρτες, πίσω αεροτομή και μπροστά καπό με ducts για το ψυγείο. Το αμάξι δεν μετρήθηκε αλλά το υπολογίζουμε να έφτασε κοντά στα 900 κιλά, ίσως και λίγο παρακάτω.!





Φρέσκα λάστιχα εννοείται και φύγαμε για ευθυγράμμιση, ώστε να δούμε αν όλα είναι οκ και δεν έχει στραβώσει κάτι άλλο από το χτύπημα. Τελικά ήταν όντως όλα στην θέση τους και γίνεται μια αρχική ευθυγράμμιση με σκοπό να βολέψει όλους τους οδηγούς. Όλα είναι έτοιμα για το πρώτο shakedown στα Μέγαρα.!


Το shakedown όπως βλέπετε και στο γυρολόγιο πιο πάνω πήγε ανέλπιστα καλά.! Το αυτοκίνητο είχε φοβερή ισορροπία, είχε ταχύτητα και είχε και αξιοπιστία αφού πέρασε το τεστ των Μεγάρων με απόλυτη επιτυχία. Το ηθικό έχει ανέβει στα ύψη και πλέον το team μετράει μέρες για να ανέβει Σέρρες. Μισό λεπτό όμως...πώς θα ανέβουν τέσσερα άτομα, εργαλεία, λάστιχα και αυτοκίνητο??
Τρέιλερ υπήρχε αλλά δεν υπήρχε όχημα για νόμιμη ρυμούλκηση και το πρόστιμο των 7.000ευρώ δεν ήταν καθόλου μικρό για να αξίζει το ρίσκο. Τα μυαλά των Empty Pockets δούλεψαν υπερωρία και η λύση βρέθηκε και σε αυτό το πρόβλημα.!




Στο σπίτι υπήρχε ένα Hyundai με αγγλικές πινακίδες, έτοιμο να πάει για ανταλλακτικά. Τελικά πήρε μια μικρή παράταση ζωής, δέχτηκε και αυτό ένα γενικό service για να βγάλει το ταξίδι των 1200χλμ και ετοιμάστηκε για να κουβαλήσει το team.




Πέμπτη απόγευμα πρίν το σ/κ του αγώνα η ομάδα έχει συνάντηση στην γιάφκα του Μιχάλη για τις τελευταίες λεπτομέρειες και φόρτωμα του εξοπλισμού. Τα αυτοκόλλητα των Empty Pocket Racers μπαίνουν περήφανα στις πόρτες, καθώς και το αυτοκόλλητο της TougeBeat στο παρμπρίζ αφού τα εκτύπωσε δωρεάν ο Μάνος από την Fergadis Design τον οποίο ευχαριστούμε για την συνεχή στήριξη των προσπαθειών μας.


Την Παρασκευή το ταξίδι προς τον Βορρά ξεκίνησε. Το Hyundai ειδικά στις ανηφόρες δυσανασχετούσε οπότε χρειάστηκαν 8 ολόκληρες ώρες για να φτάσει το team στην πόλη των Σερρών, μαζί με τις στάσεις για έλεγχο του τρέιλερ και του αυτοκινήτου. Λίγες ώρες ξεκούραση στο ξενοδοχείο και άφιξη στην πίστα νωρίς το πρωί του Σαββάτου, επιτέλους η δράση μπορούσε να ξεκινήσει..!! 


Στο επόμενο άρθρο θα έχουμε αναλυτική περιγραφή του αγώνα και της προσπάθειας της ομάδας η οποία έφτασε σε ένα μάλλον ανέλπιστα καλό αποτέλεσμα.!! Stay Tuned..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου