Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

MX-5 10th Anniversary # Walbro 255LPH / Charcoal Canister Delete


Μίνι προετοιμασία για το ρύθμισμα του αυτοκινήτου την επόμενη εβδομάδα με επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας και αντικατάσταση κάποιων αναλώσιμων. Πρώτη κίνηση η αφαίρεση του φίλτρου ενεργού άνθρακα από τον χώρο της μηχανής, το οποίο έτσι και αλλιώς μετά από 19 χρόνια λειτουργίας δεν είναι και τόσο αποδοτικό. Ξεκινάμε με τον χώρο του μοτέρ να είναι κάπως έτσι :



Βγάζουμε την μεταλλική βάση του solenoid και αποσυνδέουμε την φύσα.




Αποσυνδέουμε τις σωλήνες αναθυμιάσεων με μια πένσα. Αν τα σωληνάκια έχουν κολλήσει μην τα τραβάτε, πιάστε τα με την πένσα χωρίς πολύ πίεση και στρίψτε τα για να ξεκολλήσουν, μετά θα βγούν εύκολα.




Στο τέλος θα μείνουν αυτές οι σωλήνες, τις οποίες ενώνετε ξανά μεταξύ τους.



Δεν ξεχνάμε να κλείσουμε και την πολλαπλή εισαγωγής στο σημείο που αφαιρέσαμε την σωλήνα. Εγώ δεν είχα κατάλληλη τάπα οπότε χρησιμοποίησα κομμάτι από την σωλήνα που έβγαλα με μία βίδα και tie wraps.




Στην συνέχεια παρασύρθηκα και προσπάθησα να τακτοποιήσω την πλεξούδα κάτω από το φτερό και να περάσω από διαφορετική δίοδο τις σωλήνες που είχαν μείνει.





Αφού βγήκε και η μεταλλική βάση του φίλτρου, το τελικό αποτέλεσμα ήταν κάπως έτσι...clean.!



Επόμενη εργασία η αντικατάσταση της αντλίας βενζίνης, η οποία λειτουργούσε κανονικά αλλά μετά από 220.000χλμ είχα σκοπό να την αντικαταστήσω. Και επειδή υπάρχουν αρκετά σχέδια για βελτίωση του μοτέρ στο μέλλον, τοποθετήθηκε η κλασσική Walbro GSS342 με παροχή 255Lph και κιτάκι για τοποθέτηση στο Miata.



Η εργοστασιακή τρόμπα βρίσκεται κάτω από την μοκέτα σε αυτό το σημείο.



Αφαιρόντας το βλέπουμε τα σωληνάκια βενζίνης και την παροχή ρεύματος. Αποσυνδέουμε την φύσα και ανάβουμε το αμάξι μέχρι να σβήσει έτσι ώστε να πέσει η πίεση στο κύκλωμα.



Στην συνέχεια αφαιρούμε τον ένα πόλο της μπαταρίας.



Ξεσφίγγουμε τις βίδες για να φύγει και η πίεση στο πάνω μέρος του τεπόζιτου ή εναλλακτικά ανοίγουμε την τάπα. Φέρνουμε πετσέτες γιατί θα χυθεί λίγη βενζίνη και αποσυνδέουμε τα σωληνακια πιέζοντας την λευκή ασφάλεια.



Η εργοστασιακή τρόμπα είναι κάπως έτσι.



Αφαιρούμε την τρόμπα και τοποθετούμε την νέα, βάζοντας περιμετρικά το λάστιχο που παρέχεται στην συσκευασία για μείωση του θορύβου και το νέο φίλτρο.





Η νέα τρόμπα έχει την νέα φύσα παροχής ρεύματος οπότε πρέπει να κοπούν τα καλώδια και να κολληθούν. Μετά από ψάξιμο κατέληξα οτι καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι κόλληση, θερμοσυστελλόμενα και στήριξη του καλωδίου ώστε να μήν κινείται και δέχεται η κόλληση μηχανικά φορτία. Έτσι και έγινε.



Έτοιμοι για τοποθέτηση.



Το αυτοκίνητο πήρε αμέσως μπροστά και δούλεψε τέλεια. Και βέβαια μετά από μια τόσο πετυχημένη diy tuning μέρα το καλύτερο κλείσιμο ήταν ψήσιμο με καλή παρέα.!



PS : Με την αφαίρεση του φίλτρου ενεργού άνθρακα η μυρωδιά των αναθυμιάσεων της βενζίνης είναι σχετικά έντονη αν το αμάξι μείνει σταματημένο σε κίνηση. Δεν έχει καμία παρενέργεια στην λειτουργία του όμως για καθημερινή χρήση καλύτερα να το αφήσετε στην θέση του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου