Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

MX-5 NB 10th Anniversary # SRC Time Attack # 1:32:48


Επιστροφή στο ναό μετά την πρώτη επίσκεψη που είχα κάνει τον Απρίλη, όπου είχαμε φτάσει μέχρι το 1.34.69.



To αμάξι βελτιωμένο στα σημεία σε σχέση με τότε, με 11 άλογα παραπάνω, καλύτερα φρένα και φρέσκα σινεμπλόκ. Αλλαγμένο και το στήσιμο με χαμήλωμα του εμπρός μέρους και ψήλωμα του πίσω για 0,5εκ rake και ευθυγράμμιση με agressive τιμές κυρίως στην camber γωνία.




Δευτέρα πρωί λοιπόν, παρέα με δύο S2000 και ένα MR2 στα pits, στήνουμε τα πράγματά μας και ετοιμαζόμαστε για την είσοδο στην πίστα όσο ο ήλιος στέγνωνε το παγωμένο οδόστρωμα.




Δοκίμασα ένα διαφορετικό μαξιλάρι στο κάθισμα για πιό χαμηλή θέση οδήγησης, το οποίο με τη σειρά του μας οδήγησε στο να φέρουμε το πετάλ του συμπλέκτη λίγο πιο πίσω. Εύκολη δουλειά με ένα κομμάτι slick ελαστικού για αποστάτη και duct tape.




Στην πίστα έδωσε το παρόν και το Miata Crew, ο Λεωνίδας ο οποίος μου έφερε δύο αποστάτες για να δοκιμάσουμε μπροστά και την αεροτομή που έχει στο δικό του track miata (σύντομα μάχιμο και αναβαθμισμένο, θα δούμε ωραία πράγματα από αυτό το αμάξι), αλλά και ο συνήθης ύποπτος International Tuning Guru Κωνσταντίνος Τσαντάκος οπλισμένος με το laptop του.



Για πρώτη φορά χρησιμοποίησα και το νέο κράνος με το Hans device, το οποίο τελικά συνήθισα γρήγορα.



Δυστυχώς το setup που είχα φτιάξει δεν δούλεψε όπως ήθελα και το αμάξι ήταν υπερστροφικό στο όριο και δύσκολο στην οδήγηση. Από το δεύτερο session και μετά ξεκίνησε και ο δίσκος να πατινάρει οπότε με περιόριζε σε λίγους συνεχόμενους γύρους και πιο αργές αλλαγές.



Χωρίς να είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου, κατάφερα να βελτιώσω το Personal Best κατά 1" με χρόνο 1.33.69. Εδώ είναι το video από αυτόν το γύρο :



Ο αρχικός στόχος να γράψουμε 33ρι είχε ήδη επιτευχθεί, αν και με λίγες αλλαγές σίγουρα θα μπορούσε να βελτιωθεί. Επειδή η μέρα τελείωνε γρήγορα όμως, αποφασίσουμε να μην αλλάξουμε το υπερστροφικό στήσιμο και να βάλουμε την φτερούγα...




Η συγκεκριμένη αεροτομή είναι η φθηνότερη που υπάρχει στο ebay και έχει κάποια σχεδιαστικά προβλήματα, ειδικά στο κάτω μέρος που έχει εσοχή για βελτίωση της ακαμψίας η οποία όμως χαλάει τελείως την ροή του αέρα. Και πάλι η duct tape έδωσε την Empty Pocket λύση.!!



Το team έπεσε με τα μούτρα στη δουλειά και σε 20 λεπτά το Aero Pack 1 ήταν έτοιμο.



Οι πρώτοι γύροι στην πίστα με το φτερό ήταν αποκάλυψη. Ακλόνητο πίσω μέρος, καλύτερα φρένα, παραπάνω ταχύτητα μέσα στη στροφή, ακόμα και καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών σε σημεία που πρίν το εργοστασιακό T2 μπλοκέ φαινόταν λίγο. Σε κάθε γύρο πάταγα όλο και περισσότερο γκάζι προσπαθώντας να ανακαλύψω τα νέα όρια του αυτοκινήτου τα οποία δεν έφτανα. Από ένα σημείο και μετά ένιωθα ότι έλειπε ένα splitter από μπροστά για να ισορροπήσει το αυτοκίνητο και κατάλαβα πόσο αποτελεσματικό είναι τελικά το σωστό Aero για ένα αυτοκίνητο πίστας.



Με τον ήλιο να δύει στον ορίζοντα και τον διαθέσιμο χρόνο στην πίστα να τελειώνει, άφησα το αμάξι αρκετή ώρα στα pits για να κρυώσει ο δίσκος και μπήκα για ένα τελευταίο Attack. Το νέο personal best ήταν γεγονός.!!


Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με βοήθησαν την ημέρα εκείνη αλλά και κατά την διάρκεια της προετοιμασίας. Δε ξέρω αν χαίρομαι περισσότερο για την σταθερή βελτίωση του αυτοκινήτου ή για τις στιγμές που έχουμε περάσει στην διαδικασία αυτή και τις φιλίες που έχουμε κάνει. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε νόημα αν δεν το μοιραζόμασταν με ανθρώπους που έχουν το ίδιο πάθος.!


Ραντεβού στις 15-16/12 στην πίστα των Μεγάρων όπου θα τρέξουμε στον αγώνα του HTTC.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου