Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

Frankenstein BP Project # Dyno Tune


Από την στιγμή που μπήκε το μοτέρ στο αυτοκίνητο ξεκίνησε μια ευχάριστη θα έλεγα διαδικασία για το στρώσιμο, η οποία είχε διάρκεια περίπου 1200χλμ. Με καθημερινές βόλτες και ασκήσεις αυτοσυγκράτησης του δεξιού ποδιού που θα ζήλευαν και οι μοναχοί στο Θιβέτ, φτάσαμε στο σημείο που είμασταν έτοιμοι για το ρύθμισμα. Ένα αρχικό τουλάχιστον αφού στην συνέχεια με την προσθήκη του ρυθμιζόμενου γραναζιού στην εισαγωγή και κάποιων άλλων αλλαγών που θέλω να κάνω θα ρυθμίσουμε ξανά ώστε να πάρουμε τα μέγιστα από τον Franky.


Αυτή τη φορά αλλάξαμε λίγο την διαδικασία και ανέβηκα εγώ Θεσσαλονίκη για να μας αναλάβει ο Κωνσταντίνος @Akina_downhill εντός έδρας, όπως και έκανε. Συγκεκριμένα έφτασα χαράματα Παρασκευής στην πόλη και ο φίλος με περίμενε στην πόρτα με το laptop ήδη αναμμένο, έτοιμο να το κουμπώσει στον εγκέφαλο.!! Στην πρώτη βόλτα εντοπίσαμε κάποια προβλήματα στα καλώδια του αυτοκινήτου όπως στην φύσα του αισθητήρα στροφάλου τα οποία και φτιάξαμε με καινούρια καλώδια και φύσες που είχε έτοιμα στο Akina Temple.


Αντίστοιχη δουλειά έγινε και με την πλεξούδα των Toyota πολλαπλασιαστών, η οποία βέβαια είναι προγραμματισμένο να αναβαθμιστεί με πολλαπλασιαστές, 3d printed βάση και πλεξούδα S2000.


Το αρχικό tuning έγινε στο δρόμο για Σέρρες ( τυχαίο? :Ο) ) όπου ρυθμίσαμε τον Megasquirt για τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά όπως την λειτουργία σε διαφορετικά φορτία και σημεία του φάσματος, την απόκριση, την οικονομία σε συνθήκες ταξιδιού ενώ επίσης κάναμε και μερικά wot πατήματα με εμφανή βελτίωση κάθε φορά.


Το τελικό δικαστήριο βέβαια ήταν το δυναμόμετρο της RTMG, το οποίο τυχαίνει να είναι ίδιο με αυτό της Microchips που μέτραγα στην Αθήνα. Ήξερα πως ο χρονισμός των εκκεντροφόρων δεν είναι ο ιδανικός και ήθελα απλά να βγάλει πάνω από 180 άλογα. Το άγχος έφυγε από το πρώτο κιόλας πάτημα με το δυναμόμετρο να δείχνει 181 άλογα ενώ σε κάθε επόμενο βλέπαμε τις καμπύλες να ανεβαίνουν.


Τελικό αποτέλεσμα 183 άλογα στις 7196 με μία μικρή υποψία για παραπάνω όσο πλησιάζουμε τον κόφτη των 7600rpm, αφού το δυναμόμετρο χάλασε την καμπύλη λόγω της αδράνειας που έχει όταν χτυπάει το όριο στροφών όπως μας είπαν τα παιδιά της RTMG. Η ροπή επίσης πολύ καλή στα 19,2 kgr-m και μάλιστα διαθέσιμη σε μεγάλο φάσμα. Απόλυτα ευχαριστημένος λοιπόν από τα νούμερα και κάπως δικαιωμένος θα έλεγα μετά από τόσο κόπο, άγχος αλλά και έξοδα.
Το video από την δυναμομέτρηση:


Όλα έτοιμα λοιπόν για να χαρούμε το αμάξι στην πίστα των Σερρών στις 7-8/3 μαζί με πολλούς ακόμα Empty Pocket φίλους. Άν βρεθείτε εκείνες τις μέρες στην πίστα μην διστάσετε να έρθετε για να τα πούμε από κοντά.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου